Apple nie lubi Łowców Laptopów ;‑)

Nie ulega wątpliwości, że Apple nie jest wielkim fanem reklamMicrosoftu, szczególnie tych zatytułowanych "Laptop Hunters". Cowięcej, Kevin Turner, Chief Operating Officer w Microsoft, przyznałostatnio, że prawnicy Apple zadzwonili do Microsoftu z żądaniemzaprzestania emisji tych spotów. Na odbywającym się spotkaniu Microsoft Worldwide Partner Conferencew Nowym Orleanie, Kevin Turner pojawił się, by ogłosić m.in., iżkoncern zamierza otworzyć kilka własnych sklepów niedaleko miejsc,gdzie aktualnie ma je już Apple. Większe zainteresowanie wzbudziłjednak przytoczony przez Turnera fragment rzekomej rozmowytelefonicznej Microsoftu z prawnikami Apple. Jak twierdzi Turner, reklamy "Laptop Hunters" nie są reżyserowane,a występujący w nich ludzie po prostu są zainteresowani kupnemsprzętu za mniej niż tysiąc dolarów. W efekcie wybierają oni np.notebook z Windows Vista w bardziej atrakcyjnej cenie w porównaniudo wcześniej obejrzanego MacBooka. Zauważyć to możemy w jednym z najnowszych filmów, w którym Matt orazOlivia decydują się na notebooka firmy HP. Według Microsoftu, spoty przynoszą rezultaty: Dwa tygodnie temuotrzymaliśmy telefon z departamentu prawnego Apple, w którymusłyszeliśmy: hej, musicie zaprzestać emisji tych reklam, boobniżyliśmy ceny. Słowa te okazują się być prawdziwe - Appleobniżyło niedawno ceny MacBooków o sto dolarów, trudno jednak niezgodzić się, że cała sytuacja jest co najmniej zabawna. CzyMicrosoft robi sobie żarty z Apple? Turner zapewnia, że historiajest prawdziwa.

Redakcja

16.07.2009 18:27

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (49)