Chris Taylor myśli o nowym Total Annihilation
Stworzona przez Chrisa Taylora w zaciszu studia Cavedog Entertainment i wydana w 1997 roku strategia Total Annihilation zdobyła serca graczy, ale poza kilkoma rozszerzeniami nie doczekała się nigdy kontynuacji. Chociaż twórca z zespołem Gas Powered Games opracował potem Supreme Commandera, niejako ideowego spadkobiercę tamtego tytułu, fani liczyli na pełnoprawną część drugą. Może się jeszcze doczekają — Taylor wciąż o tym myśli.
15.04.2013 09:45
Producent podkreśla, że główny problem z powrotem do dawnej marki to trudność określenia, czego po prawie dwóch dekadach od premiery pierwowzoru tak naprawdę chcieliby jej miłośnicy. Z jednej strony wypadałoby zrobić produkt zgodny z oczekiwaniami współczesnego gracza (także tego, który Total Annihilation nie zna), z drugiej zaś popularne są unowocześnione praktycznie tylko graficznie reedycje dawnych wielkich hitów — jak najwierniejsze oryginałowi w pozostałych aspektach. Cóż, na razie zamiary wskrzeszenia klasyki RTS i tak pozostają jednak w sferze planów. Pod egidą Wargaming ekipa Gas Powered Games przygotowuje na chwilę obecną darmowe MMO.