Deus Ex: Mankind Divided pozwoli na bezkrwawe przejście gry. Bossów będzie można zagadać
Fani pokojowego przechodzenia skradanek będą zachwyceni. DeusEx: Mankind Divided będzie pierwszą grą tego gatunku, w którejzamiast kończyć każde spotkanie z bossami w jednyny możliwy,siłowy sposób, możliwe stanie się rozwiązanie sytuacji zupełnieinaczej. Będzie można uciec im, dogadać się z nimi, a nawetcałkowicie uniknąć konfliktów dzięki porozmawianiu zodpowiednimi ludźmi.
27.07.2015 15:39
Na łamach serwisu Clipping Error pojawił się właśnie wpispoświęcony temu, jak wyglądały spotkania Adama Jensena z bossamiw Deus Ex: Human Revolution i jak mają wyglądać w nowej częścigry. Z rozmów redaktorów z deweloperami gry wynika, że tym razemmożliwe się stanie przejście gry bez zabijania kogokolwiek. Grazaoferuje też bardzo dużo wszystkim tym, którzy lubią zwiedzaćwirtualne światy, w wielu sytuacjach nie będzie po prostu jednejuprzywilejowanej ścieżki, którą podążając na pewno zajdziemydalej.
Deus Ex Mankind Divided In-Engine Demo at E3 2015
To wszystko możliwe jest oczywiście dzięki dostępnej w nowychkonsolach pamięci – 8 GB RAM pozwala na naprawdę duże światy,niemożliwe do zrealizowania na sprzęcie poprzedniej generacji zjego śmiesznym dziś 512 MB RAM.