InMind 2 to druga część gry zręcznościowej dla gogli VR. Tym razem gra kładzie nacisk na chemię mózgu i działanie neuroprzekaźników. Inspiracją był film Disneya „W głowie się nie miesci” i teoria emocji Lövheima.
W grze trzeba kierować emocjami nastolatka, co zadecyduje o jego przyszłości o wyborze kariery zawodowej. Podobnie jak w innych grach tego producenta, gracz porusza się w świetnie przygotowanej przestrzeni, odwzorowującej mózg chłopca, po pokręconym torze. Zadaniem gracza jest obserwacja celowanie w goglach w kierunku konkretnych neuroprzekaźników, które trzeba zauważyć odpowiednio wcześnie podczas szybkiego przemieszczania się po torze.
Jeśli zachowany zostanie odpowiedni poziom, emocje głównego bohatera zostaną uregulowane, a przyszłość stanie przed nim otworem.
InMind zawiera 8 poziomów, które pozwalają poznać różne emocje i rozkład neuroprzekaźników przy każdej z nich. Wszystko zostało ubrane w estetyczną grafikę i uzupełnione relaksującą muzyką.