Jeszcze większy LoL — w League of Legends gra już 27 milionów osób dziennie
Jeżeli ktoś chociaż na chwilę nie uruchomił League of Legends lub w ogóle nie orientuje się, co to za produkcja, ten wkrótce może się poczuć małym społecznym wyrzutkiem pośród graczy. Projekt Riot Games, który i tak był najpopularniejszą sieciową pozycją, w dodatku darmową, znacznie poprawił wyniki, w stosunku do wcześniej ujawnionych. Tak jak w 2012 roku mówiło się przykładowo o 12 milionach osób logujących się dziennie na serwery, tak teraz mamy ich już 27. Ponadto z 32 milionów grających w miesiącu zrobiło się 67. Równocześnie bawić potrafi się tymczasem robiące wrażenie 7,5 miliona osób.
Dla porównania, Activision w listopadzie mówiło o 7,6 miliona subskrybentów World of Warcraft. Pod względem wyciąganych z modelu Free-2-Play zysków, LoL w zeszłym roku ustąpił jedynie koreańskiemu CrossFire, zarabiając 624 miliony dolarów (strzelanka wzbogaciła się o 957 milionów). Sukcesu League of Legends upatruje się nie tyle w samym podejściu biznesowym, co dbaniu o społeczność graczy. Udało się też uczynić z projektu eSportowe szaleństwo. Największe znaczenie dla popularyzacji tytułu mają niewątpliwie organizowane regularnie ogromne turnieje, przyciągające całe fale zainteresowanych. Już w marcu sami będziemy mogli dać ponieść się emocjom. Dzieło Riot Games to w końcu jedna z najważniejszych gier turniejowych na światowym finale Intel Extreme Masters 2014 w Katowicach. Wypatrujcie nas gdzieś między komputerami.