Netfix: pomagamy Wam już dwa miesiące, czas na pierwsze wnioski
Minęły dwa miesiące od 10 urodzin dobrychprogramów, kiedy to uruchomiliśmy specjalną, bezpłatną usługę zdalnej pomocy technicznej dla naszych czytelników — Netfix. Pomysł ten, unikatowy w polskim internecie, a może i dalej, spotkał się z Waszym bardzo ciepłym przyjęciem. Przypominamy więc, czym jest Netfix, a także podsumowujemy pierwsze tygodnie działalności.
Planując uruchomienie Netfiksa mieliśmy na uwadze kilka kwestii. Przede wszystkim zdajemy sobie sprawę, że nie każdy ma doktorat z informatyki, nie dla wszystkich komputer i Internet to całe ich życie :-) Czasami może się więc zdarzyć, że zwyczajnie będziemy potrzebować pomocy kogoś, kto po prostu się na tym zna i obsługą systemu oraz oprogramowania zajmuje się na co dzień, zawodowo. Jednocześnie pomoc w takich doraźnych przypadkach powinna być realizowana szybko, a w związku z tym — także bezpłatnie. Wychodząc naprzeciw tym problemom uruchomiliśmy bezpłatną, dostępną dla wszystkich naszych czytelników usługę Netfix, gdzie od rozwiązania dzieli Was zaledwie jeden telefon.
Usługa praktycznie od pierwszego dnia spotkała się z Waszym ogromnym zainteresowaniem, co było dla nas sporą motywacją do pracy, ale i dużym wyzwaniem. Praktycznie każdy problem był bowiem inny i wymagał bardzo indywidualnego podejścia. Mimo to przez te dwa miesiące udało się wyodrębnić obszary sprawiające problemy najczęściej: programy zabezpieczające (często po kilka programów antywirusowych na jednym komputerze...), komponenty systemowe takie jak na przykład aktualizacje do przeglądarki Internet Explorer oraz sterowniki do urządzeń, zwłaszcza sieciowych, takich jak drukarki. Bardzo często przyczyną rozmaitych problemów okazywały się także rozszerzenia do przeglądarek.
Choć te dwa miesiące były w zasadzie „testami na żywym organizmie”, z ogromną satysfakcją możemy się pochwalić, że niemal wszystkie problemy udało nam się rozwiązać. Niestety mimo najszczerszych chęci, pewnych czynności po prostu nie da się wykonać zdalnie, a czasem specyfika problemu przekracza zakres tematów, jakimi Netfix obecnie się zajmuje. W takich przypadkach, a mowa tu o zaledwie 1 zgłoszeniu na 10, nikogo nie pozostawiliśmy bez porady, gdzie i jak dalej szukać pomocy. Warto też podkreślić, że nie odnotowaliśmy praktycznie żadnych problemów technicznych np. ze zdalnym połączeniem z Wami, a kontakt telefoniczny okazał się najwyraźniej strzałem w dziesiątkę. Pod tym względem zaplecze Netfiksa sprawdziło się w stu procentach.
Zapraszamy więc wszystkich do kontaktu z naszymi inżynierami — tylko u nas pomoc ekspertów nic nie kosztuje! Konsultanci usługi Netfix pomogą Ci znaleźć interesujący Cię program w katalogu naszego portalu. Możemy go też od razu pobrać i zainstalować na Twoim komputerze, przy okazji pokazując Ci jak go uruchomić. Jeśli masz kłopot z instalacją samodzielnie pobranego programu albo przeciwnie - nie wiesz, jak dany program odinstalować, również pomożemy. Rozwiązujemy także problemy z nieudanymi i niedokończonymi instalacjami czy deinstalacjami, które uniemożliwiają poprawną pracę w systemie.
Aby skorzystać z naszej pomocy, wystarczy do nas zadzwonić. Instrukcję krok po kroku wraz z numerami telefonów oraz szczegółowe informacje na temat usługi Netfix można znaleźć na specjalnej podstronie naszego portalu.