Silniki gier: Build. Przyglądamy się sercu Duke'a

Za wszystkimi grami stoi jakiś silnik i nierzadko zdarza się, że jeden wykorzystywany jest w wielu tytułach.Przygotowaliśmy dla Was serię klipów, które przypomną Wam o tych najciekawszych silnikach, zarówno 3D jak i 2D. Opowiemy o tym co je wyróżnia oraz prześledzimy tytuły wydane na ich bazie.Cykl zaczynamy od silnika Build, stworzonego przez Kena Silvermana. Build odpowiada za wiele nieprzespanych nocy, za sprawą tytułów takich jak chociażby Duke Nukem 3D, Blood czy Shadow Warrior.[img=ww2gi]Dlaczego na silnik ten mówi się, że jest 2,5D (a nie 3D)? Dlaczego gry na tym silniku wyglądały tak charakterystycznie i lepiej nie używać przy nich myszki? Odpowiedzi między innymi na te pytania znajdziecie w filmie.Źródło oraz wszystkie szczegółowe informacje na temat silnika Build znajdziecie na oficjalnej stronie twórcy.

Silniki gier: Build. Przyglądamy się sercu Duke'a

21.06.2014 | aktual.: 13.01.2016 13:13

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (19)