The Astronauts o planach na przyszłość
Ogłoszenie, że studio The Astronauts — nowe przedsięwzięcie twórców gier występujących dotąd pod banderą People Can Fly — przygotowuje na przyszły rok tytuł oparty na technologii Unreal Engine 3, zostało przywitane gdzieniegdzie dosyć chłodno. Wielu fanów elektronicznej rozrywki nastawiło się bowiem zwyczajnie na kolejną strzelankę FPP i nie ma co im się dziwić, jeśli spojrzymy na przeszłe dokonania Adriana Chmielarza oraz jego kolegów. Astronauci postanowili więc wyjaśnić sprawę — wcale nie chodzi oto o tego rodzaju produkt.
Toteż o bieganiu z bronią, a także wybijaniu setek przeciwników (jak w Painkillerze) możemy zapomnieć. Studio nie jest jeszcze gotowe mówić o szczegółach nowego projektu, ale szybko rozwiewa dalsze wątpliwości tłumacząc, że nie chodzi też o dzieło na urządzenia przenośne. Budżet na pewno ma mniejszy, niż Epic Games, ale nie aż tak ograniczony, by poświęcać się nazbyt prostym produkcjom. Nie myśli również o finansowaniu za pośrednictwem Kickstartera, gdyż trudno byłoby wytłumaczyć ideę gry bez pokazania czegoś w miarę gotowego. Zaintrygowani?