Yelp już w Polsce

Osoby, które często bywają za granicą, pewnie zdążyły już docenić serwis Yelp, który zbiera opinie i recenzje na temat lokalnych firm i punktów usługowych od swoich użytkowników. Usługa oficjalnie wystartowała dziś w Polsce.

04.10.2012 | aktual.: 04.10.2012 11:49

Dla konsumentów oznacza to, że po założeniu konta na Yelp.pl mogą zarówno polecać lub odradzać odwiedzone lokale czy punkty usługowe innym użytkownikom, jak i lepiej poznać okolicę dzięki ocenom i zdjęciom miejsc, a w podróży znaleźć potrzebny akurat przybytek. Yelp twierdzi, że dzięki niemu można znaleźć wszystko — od najlepszej pizzy w mieście po najbardziej cenionego kardiologa. W krajach, w których usługa się już zadomowiła (na przykład Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy), oceny z Yelpa są nawet umieszczane na aplikacjach do nawigacji, gdzie z powodzeniem zastępują POI. Oczywiście można zalogować się przez Facebooka i odnaleźć na Yelpie swoich znajomych z książki adresowej. Dla właścicieli firm jest to oczywiście szansa na wypromowanie się — wystarczy przystąpić do programu dla biznesu i czekać na oceny klientów. Serwisowi towarzyszą aplikacje dla iOS, Androida, Windows Phone i BlackBerry.

Obraz

Polska jest 19 krajem, który trafia na listę obsługiwanych przez platformę. Na początek platforma skupi się na Warszawie i Krakowie, ale stopniowo obejmie cały kraj. Miriam Warren, wiceprezes Yelp do spraw rozwoju na nowych rynkach, stwierdziła podczas konferencji, że geograficznie Polska jest samym sercem Europy, rozdrożem łączącym wschodnich i zachodnich Europejczyków i dlatego dla Yelpa logicznym kierunkiem rozwoju jest kraj nad Wisłą. Zadecydował o tym także wysoki wzrost gospodarczy, uniknięcie recesji po globalnym kryzysie i rosnąca zamożność Polaków.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)