Zanim Naughty Dog wzięło się za The Last of Us, szykowano restart serii Jak & Daxter
Ciekawych rzeczy można się dowiedzieć z wystąpień różnorakich deweloperów na większych konferencjach. Podczas tegorocznego IGDA w Toronto studio Naughty Dog zdradziło, że kiedy po wydaniu Uncharted 2 zespół podzielił się na dwie ekipy, aby móc pracować równocześnie nad trzecią częścią serii oraz nową grą, wcale nie The Last of Us wzięto na tapetę. Najpierw rozważano restart platformówek Jak & Daxter.
04.10.2013 14:31
Prace nad projektem rozpoczęto pod koniec 2009 roku, oczywiście na wstępie rozrysowując lokacje, wygląd postaci, a także obmyślając elementy rozgrywki (miało być między innymi łowienie ryb). Im więcej jednak czasu spędzano nad realizacją nowej wizji starej marki, tym mniej gra przypominała to, co było i do czego przyzwyczajeni byli fani. Zamiast więc wyłącznie pod kątem marketingowym wydawać coś jako Jak & Daxter, gdy niewiele tak naprawdę zostało z dziedzictwa tej nazwy, zdecydowano się na badania nad hipotetycznym kataklizmem z udziałem pewnego groźnego grzyba...