Firefox w New York Times

Mozilla Foundation udowodniła, że jej działania do tuzinkowychnie należą. Fundacja wzywa miłośników przeglądarki Firefox dozebrania środków na wykup całostronnicowej reklamy/informacji w NewYork Times. Inicjatywa związana jest ze zbliżającą się wielkimikrokami premierą finalnej wersji 1.0, która odbędzie się jeszcze wlistopadzie. W listopadzie ma również ukazać się wymieniona reklamaw New York Times. Jak twierdzi Rob Davis, będzie to w ogólepierwsza pełnostronicowa promocja w tak znaczącym dziennikusfinansowana przez społeczność open source. Aby całe przedsięwzięcie się powiodło, musi się znaleźć co najmniej2,5 tys osób, które wsparłyby inicjatywę kwotą co najmniej 30dolarów. Dobroczyńcy mogą liczyć, że ich nazwisko pojawi się wodpowiednim miejscu :-) Szczegóły dostępne są na stronie SpreadFirefox Firefoxa w wersji preview pobrano już przeszło 5,3 mln razy. Całakampania ma jednak rozpocząć prawdziwą ofensywę Firefoxa, którejcelem jest odebranie znaczącej części rynku przeglądarce MSInternet Explorer, która nadal jest niepodważalnym liderem (ok. 94%rynku). Inicjatywa może również pokazać jaka jest siła ideterminacja społeczności open source. Wersję 1.0 Preview PL pobrać można w dziale: PROGRAMY ->Internet i Komunikacja ->Przeglądarki WWW i klienci pocztye-mail.

20.10.2004 14:50

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (23)