Edycje Microsoft Office 2007

Jak już dziś informowaliśmy, Microsoft ogłosił oficjalnie, żenowa odsłona pakietu biurowego będzie nosiła nazwę Office 2007.Pakiet zadebiutuje w wielu edycjach obejmujących różneaplikacje. Nowością na tym polu jest przeznaczona dla korporacji, najbogatszaedycja Enterprise zawierająca praktyczniewszystkie aplikacje pakietu: edytor tekstów Word, arkuszkalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint,klienta poczty Outlook, program bazodanowy Access, aplikację doskładu publikacji Publisher, a także pomocnicze aplikacje iskładniki OneNote, InfoPath, Communicator, Groove ("wirtualnebiuro" dla zespołów rozproszonych geograficznie). Edycja ta będzietakże oferować zaawansowane technologie zarządzania i dostępu doinformacji. Produkt nie będzie dostępny w wersji pudełkowej, ajedynie w programach licencjonowania grupowego. Edycja Professional pozostanie praktycznie bezzmian i obejmować będzie edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjnyExcel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, klienta pocztyOutlook (tu wraz z dodatkiem Business Contact Manager), programbazodanowy Access, aplikację do składu publikacji Publisher.Planowana cena detaliczna pakietu to 499 USD za pełną wersjępudełkową i 329 USD za uaktualnienie (upgrade). Dla dużych firm, pojawi się także edycja ProfessionalPlus (następca Microsoft Office Professional EnterpriseEdition 2003) zorientowana w większym stopniu na pracę grupową przypomocy SharePoint Server i SharePoint Services, i zawierającadodatkowo narzędzia InfoPath, Communicator i technologiezarządzania i dostępu do informacji. Podobnie jak Enterprise,edycja Professional Plus nie będzie dostępna w pudełkach, a jedyniew programach licencjonowania grupowego. Analigicznie jak w przypadku edycji Professional, zmian nie będzierównież w dwóch popularnych edycjach Standard(Word, Excel, PowerPoint, Outlook) i Small Busines(dodatkowo Publisher i dodatek do Outlook'a Business ContactManager). Ceny pierwszej z nich to 399 USD (pełna wersja) i 239 USD(uaktualnienie), drugiej odpowiednio 449 USD i 279 USD. W dalszymciągu dostępna będzie także edycja Basic (Word,Excel, Outlook), przeznaczona wyłącznie do nowo sprzedawanychkomputerów (wersja OEM). W wykazie edycji zabrakło cieszącej się sporą popularnością edycjiStudent and Teacher (w Polsce znana jako jako edycja dlaNauczycieli, Studentów i Uczniów), która została wprowadzona dosprzedaży wraz z Microsoft Office 2003. W Office 2007 zastąpi jąnowa edycja Home and Student, która - i tu uwaga -będzie mogła być najprawdopodobniej bez żadnych ograniczeń kupowanado użytku domowego (nie tylko przez nauczycieli, studentów iuczniów). Niestety są też minusy - edycja Home and Student będziedroższa (149 USD) i nie będzie zawierać programu Outlook (w zamianbędzie program OneNote).

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)