IEM2018: czy klienci Intela to wyłącznie gracze? Mamy kolejny konkurs!
Wydarzenie pokroju finałów Intel Extreme Masters to impreza stworzona z myślą o graczach i to nie ulega wątpliwości. Zastanawiać się jednak można, czy tego typu widowiska mają pozytywne przełożenie na późniejszą sprzedaż produktów oraz wizerunek marki Intel, która przecież niekoniecznie musi kojarzyć się tylko z grami.
04.03.2018 11:21
Te i inne wątpliwości staraliśmy się rozwiać w krótkiej rozmowie z Lee Machenem z Intela. Okazuje się, że efekty są zdecydowanie pozytywne, toteż Intel stara się wspierać każdą tego typu inicjatywę i eksponować przy tej okazji swoje produkty. Pomocne jest również zaangażowanie marek, które bezpośrednio ze światem IT nie są związane, a świetnym przykładem może być ubiegłoroczny sponsor Gillette, czy tegoroczny Mercedes-Benz podczas ubiegłotygodniowego turnieju ESL One.
Zainteresowanie klientów w pierwszej kolejności przekłada się oczywiście na sprzedaż podzespołów tworzonych dla graczy, ale w dłuższej perspektywie dotyczy ogólnej sprzedaży i zainteresowania marką, także w segmencie komputerów biznesowych czy typowo domowych.
Konkurs!
Wraz z Intelem przygotowaliśmy dla zarejestrowanych użytkowników naszego serwisu kolejny konkurs. Do wygrania zestaw gadżetów Intela widoczny na poniższym zdjęciu. Zadanie jest następujące: w komentarzu napiszcie w jakiej nietypowej sytuacji w codziennym życiu mogą się przydać umiejętności, które nabywa się podczas regularnego grania w gry?
Zdolność rozwiązywania nietypowych zagadek podczas analizowania rachunku za telefon? Spostrzegawczość podczas szukania wolnego miejsca na parkingu? Liczymy na kreatywność i interesujące uzasadnienia. Autor najciekawszego wpisu zostanie nagrodzony powyższym zestawem. Na odpowiedzi czekamy do 6 marca (wtorek) do godziny 23.59. Zwycięzca wyłoniony zostanie w czwartek, 8 marca. Zapraszamy do zabawy!