Reksio i Kapitan Nemo
Piąta część kultowej serii Przygód Reksia obfituje w przygody oraz niespodzianki i to w skali dotychczas niespotykanej. Wielka podróż, wielka przygoda, wielka miłość to wszystko znajdą najmłodsi użytkownicy komputera w grze edukacyjnej Reksio i Kapitan Nemo. Łamigłówki, gry zręcznościowe, liczne sekwencje filmowe, dwa poziomy trudności i dużo radości - to wszystko zapewni wiele godzin doskonałej zabawy dzieciom ... i nie tylko. Po zniszczeniu wehikułu czasu na przełomie XIX i XX wieku Reksio i Kretes zmuszeni zostają, by poszukać innego sposobu powrotu do swoich czasów. Bohaterom może pomóc słynny detektyw Shlafrock Holmes. Niestety, plany odnalezienia tej legendarnej postaci pokrzyżuje podróżnikom tajemniczy Kapitan Nemo, dowódca podwodnego okrętu Nautilus.
Reksio i Miasto Sekretów
Reksio: Miasto Sekretów to edukacyjna gra przygodowa dla dzieci stworzona przez polskie studio Aidem Media. Reksio oraz jego przyjaciel Kretes trafiają do podziemnego świata kretów, gdzie przyjdzie im rozwiązać wiele zagadek i przeżyć niesamowitą przygodę.
Reksio i Wehikuł Czasu
Reksio i Wehikuł Czasu to już czwarta część przygód dzielnego psa Reksia i jego towarzysza, komandora Kretesa! Pokonawszy złego Czarodzieja, Reksio i Kretes mieli zamiar wreszcie odpocząć. Nie było im to jednak dane. Pojmani przez Zakon Ryżokitowców resztę życia spędzą w lochach, chyba, że pomóż Reksiowi przebudować starą sofę na wehikuł czasu i cofniesz się wraz z nim w odległą przeszłość. Właśnie tam żyje Nostradamus, jedyna osoba, która wie, jak naprawić zegar historii, odmienić przebieg zdarzeń i wyprostować meandry czasu. Na Reksia i jego kompana czeka wiele przygód w czasach prehistorycznych, Średniowieczu i starożytnym Egipcie.
Szkoła Koziołka Matołka
Przyjazny i atrakcyjny graficznie rozbudowany program edukacyjny dla dzieci z klas 1-3 szkoły podstawowej, a także "zerówki". Szkoła Koziołka Matołka obejmuje programowo lekcje matematyki, języka polskiego, angielskiego i przyrody. Naukę uatrakcyjniają gwarantujące doskonałą rozrywkę teleturnieje, konkursy i dyplomy, a w przerwach dynamiczne zabawy takie jak piłka nożna, geograficzne kapsle, turniej sportowy, a nawet nauka zasad ruchu drogowego. Większość zabaw wyposażona jest w dwa poziomy trudności. Poziom łatwy obejmuje wiedzę szkolną z zakresu zerówki i pierwszej klasy. Poziom trudny dotyczy zagadnień poruszanych w klasie drugiej i trzeciej.