Digg zrywa umowę reklamową z Microsoftem

Digg zrezygnował z obsługi reklamowej przez Microsoft i to o rokwcześniej, niż przewidywała umowa. Microsoft już od jakiegoś czasu ze wszystkich sił stara siępoprawiać swoją pozycję na rynku reklam on-line. W 2007 roku sporymprzełomem było porozumienie zawarte z Digg.com, w myśl którego Microsoftprzejął zarządzanie reklamami w serwisie. Do tego celuwykorzystywano platformę AdCenter. Umowa zawarta była na trzy lata,ale niespodziewanie została właśnie wypowiedziana przez Digg - rokprzed datą wygasania. Zamiast trzech lat współpraca będzie trwała więc jedynie dwa lata.Od lipca 2009 Digg będzie sam odpowiedzialny za wszystkie kampaniereklamowe. Firma przekonuje, że posiada już własny, w pełniprzygotowany zespół, który zajmie się sprzedażą oraz własnąplatformę do obsługi reklam.

Wojciech Kowasz

21.04.2009 15:43

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)