Base Invaders! 1.3
Base Invaders! określić można jako grę strategiczną z nastawieniem na akcję. Należy ona do nurtu produkcji określanych jako "obrona wieży", gdzie należy chronić naszą bazę przed kolejnymi falami przeciwników, a to poprzez ciągłe jej ulepszanie. Autorzy przygotowali mnóstwo rodzajów broni (bomby, młotki, wiatraki, sprężyny, lasery, różnego rodzaju ognie, maszyny latające), przy pomocy których walczymy z hordami nadciągających zewsząd, nierzadko dziwacznych istot. Każda z nich posiada odmienne właściwości destrukcyjne i odporność na konkretne formy ataku. Z układu na układ stawiane są przed graczem nowsze i trudniejsze wyzwania, którym aby podołać trzeba będzie niejednokrotnie mocno wytężyć szare komórki ;-).
Bump
To nieskomplikowana gra zręcznościowa, w której głównym naszym zadaniem jest doprowadzenie jak największej liczby kolorowych piłek w ściśle wyznaczone miejsce na każdej z plansz. Poruszając się niewielkich rozmiarów pojazdem uderzamy w losowo porozrzucane piłki w taki sposób, by przyciągnąć ich jak najwięcej, a następnie przetransportować je do bazy. W celu pomyślnego zamknięcia układu należy zebrać co najmniej 50% kul znajdujących się na konkretnej platformie. W osiągnięciu dobrego wyniku oraz możliwie krótkiego czasu zakończenia misji przeszkadzają nam inne pojazdy, z którymi rywalizujemy o piłki przez cały czas trwania rozgrywki.
Crayon Caper Rescue
To utrzymana w iście bajkowym klimacie sympatyczna platformówka, w której gracz wcielony w postać rodzica-kredki wyrusza na ratunek porwanym dzieciom-kredkom. Przy ich uwalnianiu na poszczególnych planszach pomagają nam kolorowe dymki. Dzięki nim zyskujemy m.in. mocniejszy wyskok, możliwość eliminacji strażników-mazaków czy rozbijania murów. Największym jednak atutem kredki w walce z wrogiem jest umiejętność dowolnego domalowywania linii na planszy gry. Powoduje to, że w Crayon Caper Rescue oprócz aspektów zręcznościowych pojawiają się również i te taktyczne. Linie możemy prowadzić w taki sposób, aby móc po nich przeskoczyć w miejsca inaczej nieosiągalne lub też zastawiać pułapki i zręcznie eliminować natrętnych przeciwników. Urozmaiceniem gry jest tryb multiplayer.
Froggle
Froggle to niezwykła przygodowa gra platformowa zbudowana na wzór interaktywnej kreskówki, której główną bohaterką jest mała, sympatyczna żabka. Nasz płaz trafia do specjalnego instytutu, gdzie zostaje poddany szeregowi rozmaitych testów sprawnościowych. Wszystkie wykonywane czynności mają doprowadzić do zdobycia upragnionej "żabiej" licencji. Wykorzystując swój długi język przeprowadzamy żabkę przez sieć pięknych terrariów, pomagając jej w realizacji konkretnych zadań. Produkcja ma samouczek, który przybliża graczowi pewne, z początku nie zawsze do końca jasne, kwestie związanych z poruszaniem się po platformach. Autorzy projektu przygotowali dodatkowo dwie minigry, na które można natknąć się w menu głównym.
Kleptocracy!
To niecodzienny FPS utrzymany w konwencji rysunkowej ("cartoon"). Nadaje to grze nie tylko oryginalności, ale również specyficznego, przyjemnego klimatu. Wcielamy się w rolę młodocianego złodziejaszka buszującego po pobliskim muzeum paleontologicznym. Czego tam szukać? Otóż wszystkiego co przedstawia jakąkolwiek wartość kolekcjonerską. Każdy znaleziony przedmiot należy czym prędzej dostarczyć w miejsce, z którego rozpoczęliśmy rozgrywkę. Do muzeum możemy wejść jednym z czterech dostępnych wejść oraz wyjść z niego również na kilka sposobów. Motywacji do szybkiego i sprawnego działania dodają nam komputerowe postaci, które w tym samym czasie parają się tym samym zajęciem co my. Naszym zadaniem jest w jak najkrótszym czasie wynieść jak najwięcej przedmiotów i zdobyć za nie możliwie wysoką liczbę punktów.
Resonanse
Resonanse to unikalna zręcznościówka wzbogacona dodatkowo o aspekty muzyczne. Chcąc uniknąć ekspansji obcych, hałaśliwych potworów, należy umiejętnie i stopniowo niszczyć ich tą samą bronią, którą chcą wykorzystać przeciw Ziemianom, a mianowicie - dźwiękiem,brzmieniem, tonami oraz wszelkiego rodzaju bitami, które musimy wystukiwać na konkretnych klawiszach. Oprócz tego cały czas należy lawirować pomiędzy przeciwnikami nie dając się zaskoczyć i unikając bezustannych ataków z ich strony. Poziom trudności zwiększa się z układu na układ, potwory stale rosną w siłę, a wygrywane melodie mające doprowadzić do ich zagłady składają się z coraz to bardziej skomplikowanych kombinacji klawiszy.