Overload
Dawno temu utalentowany zespół Parallax Software wypuścił w świat grę Descent, która zupełnie zmieniła oblicze strzelanek FPP. Poruszaliśmy się tu w końcu uzbrojoną jednostką, potrafiąca lecieć w dowolnym kierunku. Przez ostatnie lata fani serii zastanawiali się, czemu nikt jej porządnie nie zrestartuje. Studio Revival Productions ich posłuchało, stawiając na finansowanie Overload z kieszeni miłośników hitu.
Ekipa z nazwy nie jest znana, ale pracują w niej w zasadzie same sławy, w tym osoby odpowiedzialne za sukces Descentów właśnie. Pozostają w duchu oryginału, zarazem oczywiście odpowiednio dopracowując stronę graficzną. Wykorzystują do tego celu technologię Unity3D, co pozwala też na pracę nad dodatkowymi wersjami, z myślą o platformach innych, niż Windows. Z miejsca rozpoznaje się rozgrywkę, która już bawiła.
Zabawa w Overload opiera się na wypełnianiu założeń misji w danym etapie, które sprowadzają się zazwyczaj do zniszczenia wybranego celu, jak reaktor. Po drodze likwiduje się całe zastępy groźnych robotów, pięknie się rozpadających. Nie zabrakło potężnych broni, rozrzuconej dookoła amunicji oraz sekretnych pomieszczeń. Pomyślano również naturalnie o zmaganiach sieciowych, w trybie multiplayer.
Ograniczenia wersji demo
Wersja demonstracyjna pozwala ogólnie przetestować produkt. Oferuje samouczek, misję zniszczenia reaktora, a także tryb przetrwania. Daje kilkadziesiąt minut rozgrywki.