PKO BP: zmiany w serwisie IPKO. Łatwiej połapiemy się w historii transakcji
Bank PKO BP udoskonala swój serwis internetowy IPKO oraz aplikację mobilną IKO regularnie. Ostatnimi czasy częściej widywaliśmy nowości w bankowości mobilnej, ale teraz przyszła pora na zmiany w serwisie dostępnym z poziomu przeglądarki internetowej na komputerze PC (lub innym urządzeniu). Pomogą nam odnaleźć się w historii naszych transakcji.
04.04.2021 20:12
Dokonując różnego rodzaju płatności, patrząc się na historię transakcji, czasem trudno skojarzyć, w jaki sposób płatność była wykonana i czego dotyczyła. Najnowsza zmiana ma charakter graficzny i właśnie pomoże lepiej nam identyfikować typy transakcji.
PKO BP wprowadziło zestaw nowych ikon, które odróżniają płatności kartą płatniczą, płatności mobilne w internecie oraz sklepach stacjonarnych, a także operacje (wpłaty/wypłaty) dokonywane w bankomatach/wpłatomatach, zlecenia zmienne, autoooszczędzanie, przelewy podatkowe i do ZUS.
Aby uzyskać dostęp do szczegółowej listy płatności, należy wejść w zakładkę Historia z poziomu strony głównej, a następnie kliknąć "Pokaż więcej".
W ostatnim czasie miała miejsca jeszcze inna zmiana - bank PKO BP uprościł uaktualnienie danych osobowych w serwisie internetowym iPKO (tutaj wyjaśniliśmy jak tego dokonać).
Natomiast na początku kwietnia do bankowości elektronicznej PKO BP weszły inne zmiany - dotyczą one aplikacji IKO. Użytkownicy aplikacji mogą potwierdzać wykonywanie transakcji w sposób biometryczny (np. odciskiem palca). Natomiast Warszawiacy korzystający z IKO mogą kasować bilety komunikacji miejskiej skanując kod QR w IKO. Od teraz także dokonując przelewu na telefon IKO będzie mogło potwierdzić, komu go wysyłamy (te informacje pobierze za naszą zgodą z naszej listy kontaktów w telefonie).