Wstawki reklamowe w filmach na YouTube
YouTube rozpoczyna eksperymentalną emisję reklam wideo wyświetlanych napoczątku wybranych klipów. Reklamy tego typu są dość popularne w Internecie. Zasada ichfunkcjonowania jest bardzo prosta - użytkownik musi obejrzećkilkunastosekundowy klip reklamowy, zanim serwis wyświetli właściwewideo. W YouTube reklamodawcy będa ograniczeni do 30 sekund, alewłaściciele serwisu zalecają wyświetlanie reklam nie dłuższych niż15 sekund. Emisja reklamy będzie sprzedawana w pakietach po tysiącodsłon. YouTube początkowo wprowadza reklamy tylko do filmów oficjalnieudostępnianych w serwisie przez BBC Worldwide, ITN, Discovery,National Geographic i Channel 4. Wśród pierwszych firm, które będąsię reklamować w ten sposób są między innymi Activision, Renault,Match.com, Nissan i Warner Brothers. Celem wprowadzenia reklamwideo jest skłonienie dużych wytwórni do przekazywania na YouTubewiększej liczby filmów.
22.05.2009 | aktual.: 16.11.2009 15:20