#IEM 2017 – mysz HyperX Pulsefire FPS
24.04.2017 21:26
Przez dwa weekendy imprezę odwiedziło 173 000 fanów, a w sieci rozgrywki oglądało 46 000 000 osób. Mowa o największej imprezie e‑sportowej w Polsce
Intel Extreme Masters World Championship
która odbyła się w Katowickim Spodku.
Wraz z graczami na imprezie pojawili się producenci sprzętu gamingowego. Bez względu czy to są miłośnicy konsoli, czy blaszaków. Zawsze pozostaje ogromny niezaspokojony popyt na peryferia. Monitory, klawiatury, kontrolery, myszki nawet słuchawki to często kupowane produkty oferowane przez znane firmy. Niektóre firmy takie jak HyperX powstały właśnie z myślą o miłośnikach gier. Wcześniej można było kupić sprzęt produkowany przez firmę Kingston, która wyodrębniła (można tu śmiało powiedzieć) markę HyperX. Zaczęło się od pamięci RAM i fleszowych pamięci USB oraz karty pamięci typu SD, obecnie również poszerzono ofertę o technologie bezprzewodowe.
Wraz z pojawieniem się zapotrzebowania entuzjastów gamingowych, powstały nowe dyski SSD i pamięci RAM które mają za zadanie przyspieszyć działanie sprzętu, by zminimalizować lagi i ułatwić grę. Szybko okazało się, że to jeszcze nie koniec możliwości HyperX i powstały nowe laboratoria zajmujące się projektowaniem sprzętu, który nie był wcześniej produkowany. Na rynku pojawiły się słuchawki Cloud, w szybkim tempie zdobywające w różnych rankingach czołowe miejsca. Rok później nowsza wersja słuchawek Cloud II, dopasowana do graczy i przez graczy ponownie podbiła rynek i serca graczy. Powstało kilka wersji w zależności od preferowanego sprzętu do grania. Dla miłośników PC, jak również dla konsoli oraz kilka wersji kolorystycznych w tym tak, że z akcentami białymi czy różowymi. Najnowsze słuchawki pojawiły się w tym roku pod nazwą Revolver, te z kolei szybko zaopatrzono w kartę dźwiękowa Dolby Soround 7.1 i właśnie na IEM 2017 odbyła się premiera HyperX Cloud Revolver S.
W międzyczasie pojawiły się też najtańsze w ofercie HyperX słuchawki znane pod nazwą Cloud Stinger.
Pojawiła się pełnowymiarowa klawiatura, która została zaprojektowana z myślą o ergonomii podczas toczenia emocjonujących rozgrywek. Jej rozmiar ma zapewniać jak najszerszy zakres pracy myszki. Mechaniczna klawiatura Alloy jest dostępna Polsce od 24 października. Zbudowana z solidnego stopu metalu, klawiatura HyperX Alloy FPS wyposażona jest w przełączniki Cherry MX Blue, czerwone podświetlenie oraz sześć predefiniowanych trybów LED — w tym tryb do indywidualnego ustawienia. Klawiatura oferuje również tryb gry, który wyłącza klawisz Windows, aby zapobiec niechcianemu przerwaniu rozgrywki oraz oferuje blokowanie jednocześnie wciśniętych klawiszy. Obecnie w sklepach mamy poszerzony wybór klawiatur HyperX Alloy FPS. [item]kszałt ten sam,[/item][item]kolor podświetlenia ten sam,[/item][item]kabel ten sam przełączniki Cherry MX Blue[/item][item]...[/item]ale niech to was nie zwiedzie, bo różnica w przełącznikach tkwi. Obecnie mamy; Cherry MX Blue, Cherry MX red i Cherry MX Brown a wraz z kolorem zmienia się twardość przy nacisku na klawisze. Przy okazji dowiedzieliśmy się, dlaczego w klawiaturze wyjście USB służy tylko do ładowania sprzętu przenośnego i nie można podłączyć pnedrive lub myszki.
Chodzi o to by sygnał z klawiatury, szedł nie zakłócony, co ma zmniejszyć ryzyko spowolnienia (lagi) działania klawiatury podczas gry.Na IEM 2017 pojawiły się pierwsze myszki z logiem HyperX, niestety nie była to premiera tego sprzętu, lecz test potrzebny do zebrania dodatkowych przedprodukcyjnych uwag od graczy, którzy mogli wypróbować myszki, grając zespołowo w CS GO. Produkt powstał w laboratorium HyperX przy wsparciu najlepszych graczy z profesjonalnych drużyn e‑sportowych.
A oto i efekt ich współpracy : mysz HyperX Pulsefire FPS
[youtube=https://youtu.be/SC7REdFXoUc] Dziś mija termin na "embargo" i można opublikować troszkę spostrzeżeń i zdjęć.
Opakowanie:
Po otwarciu opakowania mamy w środku kartonik wykończony ekskluzywnie, do którego przytwierdzona jest myszka.
Od dołu można zobaczyć przewód w oplocie (w kolorze czarnym z czerwonymi wstawkami), który jest wytrzymały i trwały, a jednocześnie wystarczająco elastyczny, by nie utrudniać ruchów myszy.
Sam gryzoń jest, jak przystało na produkt HyperX, utrzymany w tonacji czarnej z czerwonymi dodatkami oraz podświetlonym na czerwono logo producenta. Waga Myszki to: 95g, rozłożona równomiernie, a szerokie "ślizgacze" powodują, że całość jest bardzo stabilna na większości podłoży.
Sercem gryzonia jest czujnik optyczny Pixart 3310, pracuje w 4 rozdzielczościach 400dpi, 800dpi, 120dpi oraz 3200dpi. Zmiana rozdzielczości odbywa się poprzez naciśnięcie na przycisk centralny, znajdujący się ponad rolką. Każdej wybranej opcji towarzyszy zmiana podświetlenia przycisku na inny kolor.
Boki są wyprofilowane, tak by utrudnić wyślizgnięcie się gryzonia z dłoni zwłaszcza przy dłuższym graniu.
Mysz posiada aż 6 przycisków, oprócz wspomnianej rolki i przycisku odpowiedzialnego za zmianę rozdzielczości, mamy standardowy prawy i lewy klik. Z lewej strony mamy 2 wytrzymałe przełączniki. Wszystkie przyciski skonstruowano w oparciu o przełączniki Omron, które pozwalają wyraźnie poczuć moment kliknięcia i są wystarczająco solidne, aby przetrwać nawet najbardziej epickie bitwy. Otrzymujemy precyzyjne narzędzie, a dzięki zastosowanym przyciskom Omron, szybkich czasów reakcji, przy niezawodności 20 milionów kliknięć na każdym przycisku.
Produkt opatrzony jest dwuletnią gwarancją oraz objęty został legendarnym wsparciem producenta. Cena .... zaledwie 249zł.
Specyfikacja i wymiary: Ergonomia Dla praworęcznych Sensor PixArt PMW3310 Rozdzielczość 400/800/1600/3200 DPI Szybkość 130ips Akceleracja 30g Ilość przycisków 6 Przycisk lewy/prawy Omron Trwałość przycisków 20 milionów kliknięć Kolor podświetlenia Czerwony Podłączenie USB 2.0 Szybkość raportowania 1000Hz Format danych USB 16 bitów na oś Dynamiczny współczynnik tarcia 0.16µ1 Statyczny współczynnik tarcia 0.21µ11 Typ kabla Pleciony Waga (bez kabla) 95g Waga (z kablem) 120g Długość kabla: 1,8m Wymiary Długość: 127,54mm Wysokość: 41,91mm Szerokość: 71,07mm
W CS Go myszka podczas targów spisywała się świetnie, pozostaje teraz sprawdzić, jak się zachowuje w innych grach :)