Blog (25)
Komentarze (624)
Recenzje (0)
@t-m-zEA, Origin, PSN — część trzecia, ostatnia

EA, Origin, PSN — część trzecia, ostatnia

Cześć i siema!

Jak już wielu z was wiedziało od półtora roku toczyłem batalię z EA której początek znajdziecie tutaj a jej kontynuację odnajdziecie tutaj. Batalia była mocno nierówna i jako użytkownik stałem na przegranej pozycji. Zapewne sprawa nie miałaby żadnego końca gdyby nie to, że jestem jedną z najbardziej upartych istot jakie znam, które skłonne sa burzyć głową mury w walce o sprawiedliwość i zasady.

Dla EA byłem tak bardzo niewygodny, że po lawinie maili do accountdisputes w których domagałem się wyjaśnienia sprawy oraz podania mi konkretnego powodu przez który nałożono na moje konto permban, mój adres e‑mail został usunięty/wyrzucony z bazy danych EA .:

As the e‑mail address used was not the one registered with your Origin account, we will not, for security reasons, be able to communicate with you through this email address. We would advise you to contact us through the e‑mail address registered with your game account.

Cała sprawa kosztowała mnie trzy nowe konta mailowe, każda dyskusja kończyła się taką samą reakcją - kasacją maila z bazy danych.

Postanowiłem zgłosić sprawę do UOKiK, który rozłożył ręce. Kolejną próbą (dzięki informacjom od was użytkownicy DP) było zgłoszenie sprawy do ECC które podjęło kilka prób (jedną z nich opisywałem na blogu) niestety bezskutecznie ale wielkie podziękowania dla nich tym bardziej, że później otrzymałem maila od ECC by zgłosić się do BBB.

Better Business Bureau

Jest to organizacja która zajmuje się ochroną konsumentów i rozwiązywaniem sporów globalnie i posiadającą bardzo spory procentowy odsetek wygranych roszczeń składanych przez konsumentów. BBB oferuje nie tylko pomoc przy rożnego rodzaju sporach ale w razie konieczności prócz mediatorów oferuje także arbitraż. Pod moimi wpisami znalazły się też komentarze (bodajże około miesiąca temu) o tym by skorzystać właśnie z BBB przy czym moja sprawa była już w toku a na komentarze nie odpisywałem by nie rozpalać zbędnych nadziei czy to u siebie czy innych dotkniętych podobnym problemem. Inną kwestią pozostaje też brak czasu na sprawy "wirtualne".

Oczekiwałem około dwóch miesięcy na to aż moja sprawa ruszy i końcowym skutkiem jest usunięcie nałożonego bana na moje konto !

Hey T***, B*** here again and I have received an update from the studio. I'm pleased to inform you that they have agreed to lift the sanction on your account. As such, you should be able to once again access your games. It is important that the account does not breach our terms of service in order to help make sure that you do not receive further sanction in the future. (...) Have a great week T***

Nie chcę już być dociekliwym, upierdliwym etc i nie mam ochoty zadawać pytań aczkolwiek bardzo mnie nurtuje ciekawość czemu, skoro moje konto oficjalnie nie naruszało żadnych zasad, to i tak zostało zbanowane ?

Czyżbym popsuł dzień jakiemuś pracownikowi EA gnębiąc go w BF albo Fifa? Na to pytanie odpowiedzi nie znajdę i nie chcę szukać, w końcu mogę się cieszyć odzyskanym kontem i na dniach ruszyć do alpha testów BF1 na PS4 :)

PS

- pragnę tu nadmienić, że każdy przypadek jest wnikliwie badany i jeśli ktoś używający niedozwolonych programów modujących, hackujących czy też w inny sposób naruszający Terms Of Use może się liczyć z podtrzymaniem kary nałożonej na konto, nie ma rozgrzeszenia dla oszustów ;)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)