MODO16.0v1
MODO to profesjonalny program do modelowania 3D, teksturowania i renderowania, którego interfejs nie sprawi trudności artystom nie zawsze przyzwyczajonym do skomplikowanych rozwiązań.
MODO został wyposażony w narzędzia do rzeźbienia i modelowania, z których korzystać można w fotorealistycznym obszarze roboczym, na żywo renderującym zmiany. MODO sprawdzi się zarówno przy modelowaniu produktów na potrzeby reklamy, postaci dla gier i animacji, jak i projektów artystycznych i abstrakcyjnych. Znajdziemy tu narzędzia do tradycyjnego modelowania bryłowego wraz z operacjami Boole'a na obiektach, możliwość rzeźbienia, malowania, tworzenia tekstur na płaszczyźnie i animowania. Wszystkie narzędzia zostały intuicyjnie porozmieszczane i znalezienie ich nie sprawia problemu nawet początkującym użytkownikom.
MODO doskonale wpisuje się w środowiska pracy grupowej. Pakiet ma niemal nieograniczone możliwości renderowania sieciowego, dzięki czemu znalazł miejsce w studiach filmowych i reklamowych. MODO można rozszerzać i wykorzystywać programach napisanych w Pythonie i C++, ma także pełne SDK dla Pythona i w pełni konfigurowalny interfejs, dzięki czemu można go dostosować do potrzeb danego środowiska. Program bezproblemowo pracuje z branżowymi standardami, jak OpenSubdiv, OpenColorIO, OpenEXR, OpenVDB czy Alembic.
Uwaga!
Skorzystanie z wersji testowej programu wymaga założenia konta w serwisie producenta. Licencja testowa na 30 dni zostanie przypisana do konta i adresu e-mail. Plik z licencją zostanie przysłany na podany przy rejestracji adres e-mail.