Zacznijmy od programu Fuse CC to bardzo intuicyjny program do tworzenia modeli humanoidalnych postaci, zarówno realistycznych, jak i bardziej komiksowych. Program ten ma wyjść naprzeciw grafikom i animatorom, którzy nie szkolili się w modelowaniu 3D lub dopiero zaczynają.
W programie możemy złożyć ciało z różnych elementów (mamy kolekcję głów, kończyn i korpusów dla obojga płci), precyzyjnie je formując. Z biblioteki możemy następnie wybrać ubrania, dostosować ich materiał i kolor.
Na koniec pozostaje wyeksportować gotową postać i umieścić w bibliotece Creative Cloud, albo w usłudze Mixamo, gdzie zostanie przygotowana do animacji. Co ważne, cały proces nie wymaga szczegółowej wiedzy na temat modelowania 3D, renderowania czy budowania kości dla modeli.
Program na razie dostępny jest w wersji podglądowej, która nic nie kosztuje – by go pobrać, wystarczy zalogować się na swoje konto Adobe ID i odpowiedzieć na kilka pytań. Gdy produkt zostanie ukończony, zapewne będzie częścią abonamentu Creative Cloud.