Alior Bank nie działa. "Mamy awarię, przepraszamy" (aktualizacja)
Użytkownicy serwisu Downdetector raportują o problemach z serwisem bankowości internetowej Alior Bank. Do tej pory zgłoszenia o awarii przekazało ponad 1000 osób. Dotyczą one przede wszystkim aplikacji bankowości mobilnej Alior Bank.
Klienci Alior Banku mają problem z logowaniem do bankowości mobilnej. Jeden z naszych redaktorów ma konto we wspomnianym banku. Podczas próby zalogowania do aplikacji na smartfonie z systemem Android pojawia się komunikat o nieznanym błędzie.
Awarię z aplikacją Alior Banku na stronie Downdetector zgłosiło już ponad 1000 osób. Raporty pochodzą głównie z dużych miast takich jak: Warszawa, Kraków, Lublin, Gdynia czy Białystok. Niektóre zgłoszenia dotyczą również bankowości online.
Alior Bank zauważył już problem i poinformował o nim swoich klientów na Facebooku. "Mamy awarię, przepraszamy. Występują trudności z logowaniem do bankowości internetowej Alior Online i mobilnej Alior Mobile. Pracujemy nad jak najszybszym udostępnieniem systemów. Będziemy informować Was na bieżąco w tym poście" – informuje Alior Bank.
Aktualizacja
Liczba zgłoszeń drastycznie zmalała. Obecnie (18:45) utrzymuje się na poziomie ok. 200 raportów. Sprawdziliśmy również aplikację, która w końcu – choć powoli – zaczęła działać. Alior Bank podaje natomiast w komentarzach, że klienci, którzy mają problem z logowaniem lub autoryzacją płatności za pomocą PUSH, mogą skontaktować się z infolinią banku w celu zmiany potwierdzenia na kody SMS.
Konrad Siwik, dziennikarz dobreprogramy.pl