Alior Bank nie działa. Problemy z logowaniem (aktualizacja)
Alior Bank nie działa prawidłowo. Klienci nie mogą zalogować się na swoje konta. Jak wynika z raportów masowo spływających do serwisu downdetector, usterka dotyczy zarówno bankowości online, jak i aplikacji mobilnej. W praktyce klienci Alior Banku nie mogę więc zrealizować żadnych operacji.
03.10.2024 | aktual.: 03.10.2024 15:05
Trwa awaria w Alior Banku - wynika ze zgłoszeń lawinowo spływających do serwisu dwondetector. W momencie pisania niniejszego tekstu jest to ponad 700 raportów od klientów, którzy nie mogą zalogować się na swoje konta. Problemy w Aliorze pojawiły się tuż po godzinie 13:00. Wszystko wskazuje na to, że usterka jest ogólnopolska.
W tym momencie trudno powiedzieć, jak długo potrwają utrudnienia. Na stronie internetowej Alior Banku (która również nie zawsze jest w stanie się załadować), ani w oficjalnych mediach społecznościowych, na tę chwilę nie ma informacji o szczegółach. Do serwisu downdetctor najwięcej raportów spłynęło dotąd m.in. z Warszawy, okolic Katowic, Wrocławia, Łodzi i Poznania.
Sądząc po tempie wzrostu zgłoszeń od klientów, skala problemu jest poważna. Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i aktualizować niniejszą publikację, gdy tylko wyjdą na jaw nowe fakty. Na tę chwilę klientom Alior Banku nie pozostaje nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 14:10
Problemy z logowaniem do Alior Banku nadal występują. Z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector wynika, że problem utrzymuje się na podobnym poziomie i wciąż jest nierozwiazany. W szczycie spłynęło jak dotąd ponad 1100 złoszeń.
Alior Bank potwierdził również problem w swoich mediach społecznościowych. Jak deklaruje, trwają prace nad rozwiązaniem usterki.
Aktualizacja, 15:05
Jak wynika z gwałtownego spadku liczby zgłoszeń w serwisie downdetector, wszystko wskazuje na to, że usterka w Alior Banku już nie występuje, przynajmniej u znakomitej większości klientów. Prawdopodobnie systemy działają już prawidłowo.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl