PeoPay znika z Google Play. Klienci Banku Pekao S.A. zgłaszają problemy (aktualizacja)

Klienci Banku Pekao S.A. zgłaszają problemy z aplikacją mobilną PeoPay. Zauważyli również zniknięcie jej ze sklepu Google Play. Występujące niedogodności utrudniają dostęp do konta oraz wykonywanie przelewów.

Klienci zgłaszają problemy z aplikacją PeoPay
Klienci zgłaszają problemy z aplikacją PeoPay
Źródło zdjęć: © Getty Images | SOPA Images
Karolina Modzelewska

24.10.2021 20:22

Aktualizacja (25.10 godz 16:00): Skontaktował się z nami Paweł Jurek - rzecznik prasowy Banku Pekao S.A. i poinformował, że aplikacja PeoPay jest dostępna w Sklepie Google Play. Firma wyjaśniła, że chwilowy brak aplikacji wynikał z powodu trwającej certyfikacji Google.

Aktualizacja (25.10 godz. 11:00): Skontaktowaliśmy się z Bankiem Pekao S.A. i poprosiliśmy o komentarz w sprawie. Oto odpowiedź, którą uzyskaliśmy od biura prasowego: – wspólnie z Google pracujemy nad przywróceniem dziś dostępu do aplikacji w Sklepie Play. Chwilowy brak wynika z powodu trwającej certyfikacji Google. Klienci, którzy obecnie mają zainstalowaną aplikację na swoich telefonach mogą z niej korzystać – aplikacja PeoPay działa prawidłowo. Sytuacja nie dotyczy klientów z systemem operacyjnym iOS. Z wyrazami szacunku Biuro Komunikacji Pekao S.A.

Pod postami zamieszczonymi na oficjalnym profilu Banku Pekao S.A. na Facebooku zauważyliśmy wiele skarg dotyczących działania aplikacji mobilnej PeoPay (a raczej braku jej aktywności i trudności podczas logowania do płatności internetowych). PeoPay to aplikacja umożliwiająca szybki dostęp do konta, karty czy kredytów. Dzięki niej klienci Banku Pekao S.A. mogli dokonywać płatności i zarządzać swoimi finansami.

Aplikacja PeoPay zniknęła z Google Play

Jeden z użytkowników PeoPay skontaktował się w sprawie występujących problemów z Zespołem Kontaktu z Klientem. W odpowiedzi otrzymał następującą wiadomość: "w przypadku problemów z działaniem aplikacji PeoPay, bardzo proszę o odinstalowanie aplikacji i zainstalowanie jej ponownie, ponieważ aktualizacja aplikacji mogła zostać w nieprawidłowy sposób uruchomiona na urządzeniu". Być może takie rozwiązanie by zadziałało, gdyby nie fakt, że aplikacja PeoPay zniknęła ze sklepu Google Play, więc jej przeinstalowanie nie jest możliwe.

Obraz
© Materiały WP

W komentarzach na Facebooku Banku Pekao S.A. poinformował : "aplikacja PeoPay jest chwilowo niedostępna w Google Play. Pracujemy nad jak najszybszym jej przywróceniem. Przepraszamy za utrudnienia". Bank dodał również: "obecnie trwają prace po stronie Google z naszą aplikacją".

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (36)