Awaria banków Millennium i Pekao. Nie działa też BLIK (aktualizacja)
W godzinach popołudniowych w serwisie Downdetector.pl zaczęły pojawiać się setki zgłoszeń dotyczących awarii banków Millennium i Pekao oraz BLIK-a.
Klienci banków Millennium i Pekao raportują, że nie mogą korzystać z bankowości mobilnej. Oznacza to trudności z wykonywaniem przelewów. Te same problemy raportują użytkownicy próbujący płacić z użyciem BLIK-a.
Problem ze wspomnianym bankiem i systemem płatności mobilnych występuje w całej Polsce.
Aktualizacja, godz. 17:17
Awaria banku Millennium została już zażegnana. Wciąż jednak występują problemy z płatnościami BLIK oraz z bankowością mobilną w banku Pekao.
Aktualizacja, godz. 17:51
Niedługo przed godziną 18:00 przywrócono prawidłowe funkcjonowanie systemu płatności BLIK. Nie pojawiają się też nowe zgłoszenia sugerujące jakąkolwiek awarię banku Pekao. Problemy zostały już rozwiązane.
Norbert Garbarek, dziennikarz dobreprogramy.pl