Awaria banków Millennium i Pekao. Nie działa też BLIK (aktualizacja)

Problem z dostępnością bankowości mobilnej i internetowej w Banku Millennium
Problem z dostępnością bankowości mobilnej i internetowej w Banku Millennium
Źródło zdjęć: © Getty Images | Jaap Arriens
Norbert Garbarek

07.08.2024 16:31, aktual.: 07.08.2024 17:51

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W godzinach popołudniowych w serwisie Downdetector.pl zaczęły pojawiać się setki zgłoszeń dotyczących awarii banków Millennium i Pekao oraz BLIK-a.

Klienci banków Millennium i Pekao raportują, że nie mogą korzystać z bankowości mobilnej. Oznacza to trudności z wykonywaniem przelewów. Te same problemy raportują użytkownicy próbujący płacić z użyciem BLIK-a.

Problem ze wspomnianym bankiem i systemem płatności mobilnych występuje w całej Polsce.

Aktualizacja, godz. 17:17

Awaria banku Millennium została już zażegnana. Wciąż jednak występują problemy z płatnościami BLIK oraz z bankowością mobilną w banku Pekao.

Aktualizacja, godz. 17:51

Niedługo przed godziną 18:00 przywrócono prawidłowe funkcjonowanie systemu płatności BLIK. Nie pojawiają się też nowe zgłoszenia sugerujące jakąkolwiek awarię banku Pekao. Problemy zostały już rozwiązane.

Norbert Garbarek, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (19)
Zobacz także