Awaria BNP Paribas. Użytkownicy donoszą o problemach z bankiem (aktualizacja)
Bank BNP Paribas zaliczył poważną awarię. Zgodnie ze zgłoszeniami użytkowników w serwisie Downdetector, niemożliwe jest zalogowanie się do bankowości elektronicznej. Występują także problemy z działaniem aplikacji.
15.10.2021 12:11
Z raportów serwisu Downdetector wynika, że awaria dotyczy użytkowników w całej Polsce, a nie tylko w konkretnym regionie. Użytkownicy nie mają możliwości podejrzenia salda i historii. Przy próbie logowania do Go mobile pojawia się informacja o braku posiadanych produktów.
Na podstawie wiadomości klientów banku można założyć, że nastąpiła awaria serwerów, o czym świadczy brak dostępów do aplikacji mobilnej i webowej. Wielu użytkowników zostało bez możliwości sprawdzenia swojego salda ani historii płatności, co może stanowić poważny problem, zważywszy na porę dnia.
Informacje wskazują, że problemy zaczęły się jeszcze przed godziną 11:00. Awaria wydaje się więc poważna, a narastająca liczba raportów może sugerować, że do rozwiązania problemu jest jeszcze daleko. Najwięcej raportów o awarii spłynęło między innymi z Warszawy, Łodzi czy Lublina. Poszkodowani są jednak także klienci BNP Paribas z innych części kraju.
Aktualizacja, godz. 12:51
Ilość zgłoszeń w serwisie Downdetector wyraźnie spadła, co oznacza, że bank poradził sobie już z awarią. Jeżeli jednak problemy nadal występują u niektórych klientów, powinni oni odczekać kilka minut i spróbować ponownie zalogować się do aplikacji bądź poprzez stronę BNP Paribas.