Awaria InPost. Nie działa strona internetowa i aplikacja (aktualizacja)

InPost ma problem ze stroną internetową i aplikacją, z poziomu których obsługuje się przesyłki kurierskie i te zlecane do Paczkomatów. Jak wynika z gwałtownie rosnącej liczby zgłoszeń w serwisie downdetector, problem jest ogólnokrajowy.

Awaria InPost
Awaria InPost
Źródło zdjęć: © downdetector
Oskar Ziomek

11.05.2021 16:58

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu minut do serwisu downdetector spłynęło kilkaset zgłoszeń dotyczących niedziałającej strony i aplikacji InPost. Problemy sygnalizują użytkownicy praktycznie z całej Polski, bo raporty pojawiły się między innymi z okolic Warszawy, Wrocławia, Łodzi, Gdyni czy Katowic.

InPost potwierdził już problemy na Twitterze. "Mamy awarię i staramy się jak najszybciej przywrócić funkcjonowanie aplikacji i strony www. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość" - brzmi krótki komunikat. Do tego czasu klienci InPostu w praktyce nie mogą korzystać z usług przewoźnika: strona internetowa się nie włącza, w aplikacji InPost z kolei nie da się odświeżyć statusu paczki.

W tym momencie trudno przewidzieć, ile potrwają utrudnienia. Niestety, kiedy podobna awaria miała miejsce ostatnim razem, na przywrócenie sprawności systemów klienci musieli w praktyce czekać dobrych kilka godzin. Będziemy śledzić sprawę, a o postępach w naprawie systemów InPost informować w aktualizacjach tekstu.

Aktualizacja, 12 maja (godz. 12:25)

Awaria InPostu niestety wciąż trwa, choć dla klientów jest już nieco mniej uciążliwa. InPost poinformował, że wciąż trwają prace nad przywróceniem pełnej sprawności usług. Opóźnienia mają wynikać z awarii Data Center T-Mobile.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:dobreprogramy
internetoprogramowanieawaria
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (76)