Awaria PKO Banku Polskiego. Klienci nie mogą się zalogować (aktualizacja)
W poniedziałkowe popołudnie klienci PKO Banku Polskiego nie mogą zalogować się do swoich rachunków. Nie działa bankowość internetowa.
09.12.2024 | aktual.: 09.12.2024 20:03
W serwisie DownDetector.pl pojawiają się kolejne setki zgłoszeń dotyczące awarii PKO Banku Polskiego. Klienci zgłaszają, że nie działa logowanie w aplikacji oraz bankowość mobilna. Oznacza to, że utrudniony jest dostęp konta bankowego.
Z mapy awarii wynika, że awaria PKO Banku Polskiego ma zasięg krajowy. Zgłoszenia napływają przede wszystkim z największych miast w Polsce, choć nie brakuje raportów z mniejszych miejscowości.
Aktualizacja, godz. 16:30
Po ponad godzinie od pojawienia się pierwszych raportów dotyczących awarii, PKO Bank Polski nadal odnotowuje kolejne zgłoszenia. Klienci instytucji wciąż mają problemy z logowaniem.
Aktualizacja, godz 17:30
Liczba zgłoszeń awarii, dotyczących bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego w serwisie downdetector.pl przekroczyła 2,1 tys. Na profilu facebookowym instytucji w komentarzach pojawia się wiele pytań użytkowników na temat awarii. Do tej pory nie opublikowano oficjalnego komunikatu, dotyczącego problemów z działaniem usług PKO BP.
"Może tak odniesiecie się do awarii aplikacji IKO jak i możliwości zalogowania się do banku przez stronę internetową..."
"U mnie i u mamy ok. Tato ma problem. Klienci w sklepach wkurzeni na maxa" - czytamy w komentarzach
Aktualizacja, godz. 18:50
Choć liczba zgłoszeń awarii w serwisie downdetector.pl spadła, nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Obecnie na nieprawidłowe działanie usług mobilnych PKO Banku Polskiego skarży się ponad 1 tys. osób.
Aktualizacja, godz. 20:00
Po tymczasowym skoku liczby zgłoszeń do ponad 1,9 tys., zdaje się, że problemy z działaniem usług PKO BP ustają. O godz. 20:00 liczba zgłoszeń spadła do poziomu niższego niż 1 tys.
Norbert Garbarek, dziennikarz dobreprogramy.pl