Awaria Plusa - są problemy z zasięgiem i internetem (aktualizacja)
Klienci sieci Plus zgłaszają od rana problemy z zasięgiem oraz dostępem do internetu. Usterki nasiliły się po godzinie 6:00, a raporty spływają z większości dużych polskich miast.
16.11.2021 10:46
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pojawiające się raporty w serwisie downdetector sugerują, że Plus zmaga się z awarią. Jak wynika ze zgłoszeń, Polacy od wczesnych godzin rannych mają problemy z siecią komórkową i internetem. Z komentarzy dowiadujemy się, że niektórzy po prostu nie mogą wykonywać rozmów i wysyłać SMS-ów oraz łączyć się z siecią.
Problem z Plusem jest ewidentnie ogólnopolski, z drugiej jednak strony prawdopodobnie dotyka tylko niektórych użytkowników. Liczba zgłoszeń w przedziałach kilkudziesięciominutowych nie przekracza obecnie 300, ale z drugiej strony problem utrzymuje się od dobrych kilku godzin. Najwięcej raportów spłynęło m.in. z Warszawy, Katowic, Krakowa, Lublina, Łodzi i Wrocławia.
Aby uzyskać dodatkowe informacje w tym zakresie, skontaktowaliśmy się z Plusem, ale do chwili publikacji niniejszego tekstu nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Z komentarzy w mediach społecznościowych wynika zaś, że operator na tę chwilę podchodzi do zgłoszeń klientów indywidualnie. Będziemy śledzić tę sprawę i aktualizować niniejszą publikację.
Aktualizacja, godz. 13:30
Z informacji w serwisie downdetector wynika, że problemy z siecią Plus wciąż występują. Komentujący sprawę abonenci piszą wprost, że od 7 godzin nie mogą korzystać z usług. Liczba raportów co prawda nieco spadła, ale wciąż utrzymuje się na niepokojącym poziomie kilkuset zgłoszeń na kwadrans. Jak dotąd nie uzyskaliśmy też dodatkowych informacji od biura prasowego Plusa.
Aktualizacja, godz. 17:00
Problem w sieci Plus został już rozwiązany. Otrzymaliśmy w tej sprawie dodatkowy komentarz z biura prasowego: