Awaria Plusa - są problemy z zasięgiem i internetem (aktualizacja)

Klienci sieci Plus zgłaszają od rana problemy z zasięgiem oraz dostępem do internetu. Usterki nasiliły się po godzinie 6:00, a raporty spływają z większości dużych polskich miast.

Plus
Plus
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Oskar Ziomek

16.11.2021 10:46

Pojawiające się raporty w serwisie downdetector sugerują, że Plus zmaga się z awarią. Jak wynika ze zgłoszeń, Polacy od wczesnych godzin rannych mają problemy z siecią komórkową i internetem. Z komentarzy dowiadujemy się, że niektórzy po prostu nie mogą wykonywać rozmów i wysyłać SMS-ów oraz łączyć się z siecią.

Problem z Plusem jest ewidentnie ogólnopolski, z drugiej jednak strony prawdopodobnie dotyka tylko niektórych użytkowników. Liczba zgłoszeń w przedziałach kilkudziesięciominutowych nie przekracza obecnie 300, ale z drugiej strony problem utrzymuje się od dobrych kilku godzin. Najwięcej raportów spłynęło m.in. z Warszawy, Katowic, Krakowa, Lublina, Łodzi i Wrocławia.

Trwają problemy w sieci Plus
Trwają problemy w sieci Plus© downdetector

Aby uzyskać dodatkowe informacje w tym zakresie, skontaktowaliśmy się z Plusem, ale do chwili publikacji niniejszego tekstu nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Z komentarzy w mediach społecznościowych wynika zaś, że operator na tę chwilę podchodzi do zgłoszeń klientów indywidualnie. Będziemy śledzić tę sprawę i aktualizować niniejszą publikację.

Aktualizacja, godz. 13:30

Z informacji w serwisie downdetector wynika, że problemy z siecią Plus wciąż występują. Komentujący sprawę abonenci piszą wprost, że od 7 godzin nie mogą korzystać z usług. Liczba raportów co prawda nieco spadła, ale wciąż utrzymuje się na niepokojącym poziomie kilkuset zgłoszeń na kwadrans. Jak dotąd nie uzyskaliśmy też dodatkowych informacji od biura prasowego Plusa.

Problemy w Plusie nadal się utrzymują
Problemy w Plusie nadal się utrzymują© downdetector

Aktualizacja, godz. 17:00

Problem w sieci Plus został już rozwiązany. Otrzymaliśmy w tej sprawie dodatkowy komentarz z biura prasowego:

Niewielką część użytkowników korzystających z ofert „na kartę” mogły dotknąć problemy związane z płynnym funkcjonowaniem usług spowodowane awarią jednego z systemów, ale awaria ta została już usunięta.
Natomiast dla większości naszych klientów cała ta sytuacja była niezauważalna i bez przeszkód mogli cały czas korzystać z usług.

Arkadiusz MajewskiStarszy Specjalista, Dział Komunikacji Korporacyjnej Polkomtel Sp. z o.o.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (73)