Awaria w Alior Banku. Nie działa bankowość internetowa i aplikacja (aktualizacja)
Alior Bank walczy z awarią, w wyniku której nie działa bankowość internetowa i aplikacja mobilna. Użytkownicy nie mogą się dostać do swoich pieniędzy, bo podczas logowania pojawia się błąd: "Brak sesji lub sesja wygasła".
06.12.2021 09:59
Alior Bank walczy z awarią - wynika z setek zgłoszeń w serwisie downdetector. Tylko w ciągu ostatnich kilku minut, do serwisu spłynęło ponad 900 raportów o usterce. Jak udało nam się potwierdzić w redakcji, właściciele kont w Alior Banku nie mogą się zalogować do elektronicznej bankowości, bo system wyświetla błąd dotyczący sesji. Problemy dotyczą też aplikacji mobilnej.
Awaria zdaje się mieć charakter ogólnopolski. W chwili tworzenia niniejszego tekstu, najwięcej zgłoszeń o usterce spłynęło jednak z dużych miast, w tym Warszawy, Krakowa, Katowic czy Wrocławia. Problemy Alior Banku rozpoczęły się około godziny 9:20.
Na tę chwilę nie wiadomo, co mogło spowodować usterkę i ile może potrwać jej usuwanie. Na oficjalnych kanałach Alior Banku na Twitterze i Facebooku w tym momencie nie ma żadnych dodatkowych informacji. W serwisach tych nie brakuje już jednak uwag i pytań klientów, którzy czekają, by skorzystać z bankowości elektronicznej.
Będziemy śledzić temat awarii Alior Banku i na bieżąco aktualizować niniejszą publikację, gdy tylko pojawią się w tym zakresie nowe informacje.
Czytaj też: Speedtest – jak sprawdzić prędkość internetu?
Aktualizacja, godz. 10:30
Jak wynika ze zaktualizowanych informacji w serwisie downdetector, awaria w Alior Banku została już opanowana. W ciągu ostatnich minut do serwisu spłynęło tylko kilkadziesiąt zgłoszeń o problemach, z czego można wnioskować, że klienci mają już swobodny dostęp do kont przez internet i aplikację mobilną.