Awaria w Alior Banku. Problemy z logowaniem (aktualizacja)
Alior Bank nie działa poprawnie w ostatnich minutach - wynika z narastającej liczby zgłoszeń w serwisie downdetector. Użytkownicy zgłaszają problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. W efekcie dostęp do środków klientów Alior Banku jest utrudniony.
Wszystko wskazuje na to, że trwa awaria, w wyniku której klienci Alior Banku nie mogą dostać się na swoje konta. W serwisie downdetector w chwili pisania niniejszego tekstu pojawiło się już przeszło 700 zgłoszeń z całego kraju od osób, które potwierdzają problem z logowaniem.
Próbując dostać się do bankowości, użytkownik doczekać się jedynie komunikatu o nieosiągalnej stronie. Problemy z Alior Bankiem zaczęły narastać około godziny 11:15.
Raporty o usterce spływają z całej Polski i dotyczą zarówno bankowości internetowej dostępnej przez przeglądarkę, jak i aplikacji mobilnej. W tym momencie trudno szacować, jak długo potrwają utrudnienia.
Alior Bank jak na razie nie potwierdził ich w swoich mediach społecznościowych. Dodatkowe pytania wysłaliśmy do rzecznika prasowego. Tekst zostanie uzupełniony, gdy tylko otrzymamy odpowiedzi.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 12:21
Z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector wynika, że po gwałtownym spadku liczby zgłoszeń awarii w Alior Banku, nastąpiło odbicie i ponownie spływają kolejne raporty. Nadal przyglądamy się sprawie i sprawdzamy, czy problem został całkowicie rozwiązany, a klienci mogą swobodnie korzystać z usług banku.
Aktualizacja, godz. 12:38
Wszystko wskazuje na to, że awaria w Alior Banku została ostatecznie usunięta. Liczba zgłoszeń w serwisie downdetector spadła do minimalnego poziomu, na podstawie czego wnioskujemy, że to incydentalne problemy, a nie efekt usterki. Klienci banku mogą już zapewne bez przeszkód korzystać ze wszystkich usług.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl