Awaria w Banku Millennium. "Błąd komunikacji" (aktualizacja)

Bank Millennium walczy z awarią, w wyniku której pojawiają się trudności w realizowaniu przelewów i korzystaniu z aplikacji mobilnej - wynika ze zgłoszeń w serwisie downdetector. Problemy nasiliły się około godziny 11:30 i dotyczą klientów Millennium z wielu regionów kraju.

Trwa awaria w Banku Millennium
Trwa awaria w Banku Millennium
Źródło zdjęć: © downdetector
Oskar Ziomek

Do serwisu downdetector spłynęło jak dotąd ponad 880 zgłoszeń awarii związanych z bankowością Millennium. Większość raportów wskazuje na problemy z działaniem aplikacji mobilnej Banku Millennium, ale pojawiają się również sygnały o problemach z bankowością online i logowaniem. Z komentarzy można dowiedzieć się, że chcąc zrealizować operacje, można trafić na monit "błąd komunikacji".

Zgłoszenia awarii Banku Millennium spływają z całej Polski, w tym z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta czy Lublina. W chwili pisania niniejszego tekstu, Bank Millennium nie zamieścił żadnej informacji w mediach społecznościowych w sprawie utrudnień, na stronie internetowej banku (która zdaje się działać poprawnie) również nie widać żadnego komunikatu.

Trwa poważna awaria związana z Bankiem Millennium
Trwa poważna awaria związana z Bankiem Millennium© downdetector

Próba zalogowania do serwisu Millennet w przeglądarce poprawnie przekierowuje do etapu podawania loginu, ale operacji logowania nie da się sfinalizować. Analogiczny problem można zapewne zauważyć w aplikacji mobilnej. Niestety nie jest to pierwsza w ostatnim czasie tego typu wpadka, poprzednie problemy związane z aplikacją Banku Millennium opisywaliśmy zaledwie wczoraj, choć wtedy problem był mniejszej skali.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 13:00

Awaria w Banku Millennium nadal postępuje, do serwisu downdetector spłynęło już ponad 1200 zgłoszeń. Nadal większość raportów wskazuje na usterkę aplikacji mobilnej, część także na globalne problemy z logowaniem do bankowości. Jak potwierdził nasz czytelnik Arkadiusz, aplikacja nie pozwala na zalogowanie. Na ekranie pojawia się komunikat, w którym bank deklaruje, że pracuje nad rozwiązaniem usterki:

Problemy z aplikacją Banku Millennium
Problemy z aplikacją Banku Millennium© dobreprogramy | Czytelnik Arkadiusz

Aktualizacja, godz. 15:20

Liczba zgłoszeń dotyczących awarii Banku Millenium wyraźnie spada. Według najświeższych danych z serwisu downdetector jest ich tylko 89. Oznacza to, że niebawem awaria powinna być usunięta na terenie całego kraju.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (22)