Awaria w Banku Millennium. "Błąd komunikacji" (aktualizacja)
Bank Millennium walczy z awarią, w wyniku której pojawiają się trudności w realizowaniu przelewów i korzystaniu z aplikacji mobilnej - wynika ze zgłoszeń w serwisie downdetector. Problemy nasiliły się około godziny 11:30 i dotyczą klientów Millennium z wielu regionów kraju.
Do serwisu downdetector spłynęło jak dotąd ponad 880 zgłoszeń awarii związanych z bankowością Millennium. Większość raportów wskazuje na problemy z działaniem aplikacji mobilnej Banku Millennium, ale pojawiają się również sygnały o problemach z bankowością online i logowaniem. Z komentarzy można dowiedzieć się, że chcąc zrealizować operacje, można trafić na monit "błąd komunikacji".
Zgłoszenia awarii Banku Millennium spływają z całej Polski, w tym z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta czy Lublina. W chwili pisania niniejszego tekstu, Bank Millennium nie zamieścił żadnej informacji w mediach społecznościowych w sprawie utrudnień, na stronie internetowej banku (która zdaje się działać poprawnie) również nie widać żadnego komunikatu.
Próba zalogowania do serwisu Millennet w przeglądarce poprawnie przekierowuje do etapu podawania loginu, ale operacji logowania nie da się sfinalizować. Analogiczny problem można zapewne zauważyć w aplikacji mobilnej. Niestety nie jest to pierwsza w ostatnim czasie tego typu wpadka, poprzednie problemy związane z aplikacją Banku Millennium opisywaliśmy zaledwie wczoraj, choć wtedy problem był mniejszej skali.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 13:00
Awaria w Banku Millennium nadal postępuje, do serwisu downdetector spłynęło już ponad 1200 zgłoszeń. Nadal większość raportów wskazuje na usterkę aplikacji mobilnej, część także na globalne problemy z logowaniem do bankowości. Jak potwierdził nasz czytelnik Arkadiusz, aplikacja nie pozwala na zalogowanie. Na ekranie pojawia się komunikat, w którym bank deklaruje, że pracuje nad rozwiązaniem usterki:
Aktualizacja, godz. 15:20
Liczba zgłoszeń dotyczących awarii Banku Millenium wyraźnie spada. Według najświeższych danych z serwisu downdetector jest ich tylko 89. Oznacza to, że niebawem awaria powinna być usunięta na terenie całego kraju.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl