Awaria w Banku Millennium. Nie działa logowanie (aktualizacja)

Klienci Banku Millennium zgłaszają problem z logowaniem do bankowości mobilnej w telefonie. W ciągu kilku chwil problem zgłosiło kilka tysięcy osób. Aplikacja mobilna Banku Millennium wyświetla komunikat "Chwilowa przerwa" i na tę chwilę nie wiadomo, jak długo może ona potrwać.

Trwa awaria Banku Millennium
Trwa awaria Banku Millennium
Źródło zdjęć: © downdetector
Oskar Ziomek

Aplikacja Banku Millennium jest chwilowo niedostępna dla klientów. Do serwisu downdetector spłynęło w kilka chwil ponad 2400 zgłoszeń o awarii. Większość klientów zgłasza problem z aplikacją mobilną i logowaniem. W redakcji również nie udało nam się zmusić aplikacji do współpracy. Program wyświetla informację o chwilowej przerwie. Trudno szacować, jak długo może potrwać.

Zgodnie z informacją z serwisu downdetector, utrudnienia dotyczą klientów z wielu miast w Polsce. Problem z logowaniem do aplikacji nasilił się około godziny 11:00. Równocześnie nic nie wskazuje na to, by podobne utrudnienia dotyczyły logowania do bankowości internetowej Banku Millennium przez przeglądarkę. Klienci, którzy muszą pilnie uzyskać dostęp do swoich środków i zlecić przelewy, mogą po prostu skorzystać z komputerów.

Aktualizacja, godz. 12:15

Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector, problemy z logowaniem do Banku Millennium w telefonach nie powinny już występować. Awaria została usunięta około godziny 12:00, a w szczycie liczba raportów przekroczyła 2700. Obecnie klienci Banku Millennium powinni już bez przeszkód logować się w aplikacji.

Awaria w Banku Millennium została usunięta
Awaria w Banku Millennium została usunięta© downdetector

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (32)