Awaria w Banku Millennium. Nie działa logowanie (aktualizacja)
Klienci Banku Millennium zgłaszają problem z logowaniem do bankowości mobilnej w telefonie. W ciągu kilku chwil problem zgłosiło kilka tysięcy osób. Aplikacja mobilna Banku Millennium wyświetla komunikat "Chwilowa przerwa" i na tę chwilę nie wiadomo, jak długo może ona potrwać.
Aplikacja Banku Millennium jest chwilowo niedostępna dla klientów. Do serwisu downdetector spłynęło w kilka chwil ponad 2400 zgłoszeń o awarii. Większość klientów zgłasza problem z aplikacją mobilną i logowaniem. W redakcji również nie udało nam się zmusić aplikacji do współpracy. Program wyświetla informację o chwilowej przerwie. Trudno szacować, jak długo może potrwać.
Zgodnie z informacją z serwisu downdetector, utrudnienia dotyczą klientów z wielu miast w Polsce. Problem z logowaniem do aplikacji nasilił się około godziny 11:00. Równocześnie nic nie wskazuje na to, by podobne utrudnienia dotyczyły logowania do bankowości internetowej Banku Millennium przez przeglądarkę. Klienci, którzy muszą pilnie uzyskać dostęp do swoich środków i zlecić przelewy, mogą po prostu skorzystać z komputerów.
Aktualizacja, godz. 12:15
Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector, problemy z logowaniem do Banku Millennium w telefonach nie powinny już występować. Awaria została usunięta około godziny 12:00, a w szczycie liczba raportów przekroczyła 2700. Obecnie klienci Banku Millennium powinni już bez przeszkód logować się w aplikacji.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl