Awaria w Banku Millennium. Problemy z aplikacją i serwisem (aktualizacja)
Klienci Banku Millennium donoszą o problemach z działaniem serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Pierwsze masowe zgłoszenia pojawiły się ok. godz. 14.30.
07.12.2023 | aktual.: 07.12.2023 18:40
Użytkownicy skarżą się na problemy z systemem bankowości elektronicznej Banku Millennium: zarówno platformą internetową, jak i aplikacją. Zgłoszenia w serwisie Downdetector.pl wystrzeliły ok. godz. 14:30, a ich liczba utrzymuje się na poziomie blisko 300.
Awaria w Banku Millennium
Mapa wskazuje, że problemy dotyczą użytkowników w różnych częściach Polski. Najwięcej zgłoszeń pochodzi z Krakowa, ale Gdynia, Warszawa, Wrocław i Poznań również się pod tym względem wyróżniają.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak na razie nie pojawił się żaden komentarz odnośnie tej sprawy ze strony Banku Millennium. Przyglądamy się temu i gdy będą dostępne nowe dane, w tym miejscu znajdzie się aktualizacja.
Aktualizacja, godz. 16:32
Już wydawało się, że awaria dobiega końca, ale tuż przed godz. 16 liczba zgłoszeń ponownie wzrosła i szybko osiągnęła poziom powyżej 250. Wygląda więc na to, że problemy z bankowością internetową i mobilną u klientów Banku Millennium nadal występują.
Aktualizacja, godz. 17:15
Ok. godz. 17 liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl ponownie wzrosła i to do rekordowych wartości (powyżej 400). To znak, że albo awaria nabiera na sile, albo też więcej osób w ostatnim czasie próbowało uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej (co – biorąc pod uwagę godzinę – jest wysoce prawdopodobne).
Aktualizacja, godz. 18:14
Awaria przybiera na sile. Ok. godz. 17:30 liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl po raz pierwszy tego dnia przekroczyła 500 (i utrzymuje się na tym poziomie do teraz). Przedstawiciele banku wciąż nie skomentowali zdarzenia.
Aktualizacja, godz. 18:40
Wygląda na to, że awaria dobiegła końca. Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl spadła już poniżej 100, co zwykle oznacza, że problemy zostały rozwiązane. Po ok. trzech godzinach udało się zatem przywrócić sprawność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego.
Wojciech Kulik, dziennikarz dobreprogramy.pl