Awaria w mBanku. Występują problemy z logowaniem
Trwa awaria serwisu mBank. Klienci zgłaszają problemy z dostępem do logowania się, a także z działaniem całej platformy. Bank potwierdza doniesienia o wystąpieniu awarii.
07.07.2021 15:14
Zgodnie z informacjami serwisu Downdetector pojawiło się kilkaset zgłoszeń, w których klienci skarżą się na problem z dostępem do swojego konta. Część użytkowników zgłaszała także problemy z wykonywaniem przelewów w sytuacji, gdy udało im się zalogować.
Klienci mBanku zgłaszają także pojawianie się komunikatu "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Prosimy spróbować ponownie. Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej". Jednakże, jak czytamy w komentarzach w serwisie Downdetector, dodzwonienie się na infolinię jest praktycznie niemożliwe. Prawdopodobnie ze względu na wiele wykonywanych połączeń. Radzimy uzbroić się w cierpliwość i czekać, aż awaria zostanie zażegnana.
Awaria mBanku – bank potwierdza doniesienia
Bank potwierdził, że wie o trwającej awarii. W swoim poście na Facebooku informuje, że obecnie część funkcji serwisu może być niedostępna. Jeżeli użytkownikom uda się zalogować, to możliwe jest, że nie zobaczą wszystkich danych na stronie. Problemy dotyczą zarówno wersji internetowej, jak i aplikacji mBanku. Nie działają także płatności BLIK, nawet, jeżeli logowanie będzie udane.
Niestety klienci mBanku po raz kolejny borykają się z niezbyt stabilnym działaniem usług usług banku i skarżą się, że jest to sytuacja, która powtarza się regularnie. Otwartym pozostaje pytanie jak szybko zostanie przywrócona pełną funkcjonalność wszystkich usług mBanku.