Awaria w PKO BP. Problem z logowaniem do iPKO i infolinią (aktualizacja)

PKO Bank Polski ponownie walczy z awarią. Użytkownicy donoszą o problemach z dostępem do usług banku PKO BP, które pojawiły się po godzinie 13 7 stycznia 2025 roku. Problemy mają dotyczyć logowania do serwisu iPKO bądź infolinii. Nie wiadomo jednak, ile zajmą czasu.

PKO BP ostrzega swoich klientów.
PKO BP ostrzega swoich klientów.
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Marek SLUSARCZYK
Przemysław Juraszek

PKO Bank Polski dotknęła awaria, w wyniku której nie da się zalogować do aplikacji mobilnej iPKO oraz problemy dotyczą infolinii. Jak deklarują użytkownicy opisujący problem w serwisie downdetector połączenia są zrywane. Utrudnienia potwierdziło ponad 300 osób.

Nie jest to pierwszy problem z dostępem do usług, ponieważ w 9 i 10 grudnia bank PKO BP miał podobne problemy. Na tę chwilę brak komunikatu o problemie na portalach społecznościowych prowadzonych przez bank.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 15:20

Wygląda, że bank PKO BP szybko poradził sobie z problemem, ponieważ nowych zgłoszeń po 15:20 brak. Z kolei na mediach społecznościowych banku jedyna informacja dalej dotyczy zaplanowanych prac serwisowych w godzinach 20:00-22:30 kiedy to może nastąpić problem z działaniem iPKO.

Przemysław Juraszek, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)