Awaria w Play. Nie działa internet stacjonarny (aktualizacja)
Klienci Play skarżą się na problemy z internetem stacjonarnym. Zgłoszenia, dotyczące awarii, pochodzą z różnych części Polski. W opiniach klientów można przeczytać, że problemy utrzymują się od dłuższego czasu.
Internet stacjonarny Play nie działa prawidłowo. Jak możemy wnioskować z informacji udostępnianych przez serwis downdetector.pl, w Polsce występują problemy z działaniem usług Play. 82 proc. zgłoszeń użytkowników dotyczy nieprawidłowego działania internetu stacjonarnego. 11 proc. odnosi się do problemów z działaniem z internetu mobilnego. 7 proc. osób, które mierzą się z problemami z działaniem usług Play, skarży się na problemy z usługą telewizji.
Duży przyrost zgłoszeń, dotyczących problemów z działaniem usług Play, rozpoczął się ok. 17:00 15 października 2024 r. Wówczas liczba zgłoszeń w serwisie downdetector.pl osiągnęła poziom 471.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Internet Play nie działa
Z zamieszczonej w serwisie mapy wynika, że głównymi źródłami zgłoszeń są takie miasta, jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Katowice, Zabrze, Bytom oraz Gdańsk. W komentarzach do działania usług Play w serwisie Downdetector możemy przeczytać opinie, że internet nie działa prawidłowo od kilku dni – połączenie często jest zrywane, a kiedy działa, działa z wolniejszą prędkością.
Będziemy monitorować rozwój sytuacji i poinformujemy was, kiedy będziemy mieli nowe informacje na temat awarii usług Play.
Aktualizacja godz. 17:48
Po godz. 17:30 liczba zgłoszeń, dotyczących awarii usług Play wzrosła. O 17:31 na nieprawidłowe działanie internetu skarżyło się już 540 osób.
Aktualizacja godz. 19:45
Liczba zgłoszeń awarii w serwisie downdetector.pl spada. O godz. 19:30 wynosiła 290. Można więc zakładać, że problemy z internetem są rozwiązywane, lecz jeszcze nie we wszystkich rejonach Polski.
Aktualizacja godz. 21:30
Ostatni raport z serwisu Downdetector wskazuje, że liczba zgłoszeń awarii w Play spadła do 109 o godz. 21:13. Prawdopodobnie problemy z internetem stacjonarnym zostały już rozwiązane w większości przypadków.
Karol Kołtowski, dziennikarz dobreprogramy.pl