Biedronka wysyła dziwne komunikaty. O co tu chodzi?
Użytkownicy aplikacji Biedronka otrzymali w środę przed godziną 16 serię nietypowych komunikatów. W tym samym czasie zaczęły pojawiać się problemy z działaniem aplikacji.
07.09.2022 | aktual.: 07.09.2022 17:21
Aktualizacja
Przedstawiciele biura prasowego Biedronka odpowiedzieli na nasze zapytanie odnośnie nietypowych komunikatów, które otrzymali klienci sklepu. Jak czytamy w odpowiedzi, doszło do pomyłki ludzkiej, przez co test aplikacji odbył się w niewłaściwym środowisku.
"Podjęliśmy już niezbędne kroki by usunąć usterkę w aplikacji Biedronka – umożliwiając powrót do pełnej funkcjonalności dla użytkowników. Informujemy, że powiadomienie push wysłane do użytkowników realizowane miało być w środowisku testowym. Doszło do błędu ludzkiego po stronie naszego partnera zewnętrznego, z którym razem współpracujemy przy obsłudze aplikacji. Wszystkich klientów serdecznie przepraszamy" - czytamy w komunikacie przesłanym przez Biedronkę.
Oryginalny news
Do redakcji serwisu dobreprogramy.pl zgłaszają się czytelnicy, którzy otrzymali dziwne powiadomienia z aplikacji Biedronki. Nie każdy otrzymał takie same wiadomości. Niektórzy otrzymali ich mniej, inni więcej, lecz prawdopodobnie wysłano łącznie cztery komunikaty, o treści "p2" (dwukrotnie), "pusca" i "puszka". Możliwe, że to efekt niewłaściwie przeprowadzonych testów aplikacji, lecz nie jest to pewne.
Wątpliwości są związane z faktem, że w tym samym momencie zaczęły występować problemy z działaniem aplikacji. Próba skorzystania z niej kończyła się niepowodzeniem. Przeczytać można było komunikat mówiący o tym, że wystąpił problem podczas łączenia się z serwerami Biedronki. Sugestią, ze strony twórców aplikacji, jest problem z połączeniem sieciowym.
Zobacz także
Biedronka nie opublikowała jeszcze żadnego komunikatu dotyczącego wysyłanych komunikatów, a także problemów z działaniem samej aplikacji. Redakcja serwisu dobreprogramy.pl wysłała zapytanie do biura prasowego Biedronki. Wpis ten zostanie zaktualizowany, gdy firma podzieli się z nami informacjami na temat przyczyn całego zajścia.
Jakiś czas temu podobna sytuacja dotyczyła klientów mBanku. Wówczas również do użytkowników aplikacji mobilnej zostały rozesłane powiadomienia, które wydawały się nie mieć większego sensu. Sprawę opisaliśmy na łamach serwisu dobreprogramy.pl.
Karol Kołtowski, dziennikarz dobreprogramy.pl