Bot przekonał obsługę klienta. Załatwił klientowi zniżkę na internet
Rozmowy z obsługą klienta dostawców internetu bywają wyjątkowo uporczywe. Firma "DoNotPay" opracowała bota, który ma nam ułatwić ten żmudny proces. Co ciekawe ich ChatGPT z powodzeniem wynegocjował dla klienta zniżkę na internet.
Firma DoNotPay opracował rozwiązanie, które ułatwi klientom załatwianie spraw z dostawcami usług internetowych, a zarazem odciąży obsługę od gniewu konsumentów. Przykład tego, jak sprawnie działa chatbot zaprezentował na Twitterze Joshua Browder dyrektor generalny DoNotPay.
Na nagraniu ekranu, które zostało obejrzane ponad 520 tys. razy, bot jest połączony z przedstawicielem firmy telekomunikacyjnej Xfinity, którego informuje o problemach, jakie miał z usługami, wymieniając konkretne daty i godziny występowania zakłóceń.
Bot wywalczył zniżkę na internet
ChatGPT następnie przechodzi do wzmianki o wielu pozwach, które klienci złożyli przeciwko firmie i grozi podjęciem działań prawnych, jeśli problemy z usługami nie zostaną rozwiązane. Bot od DoNotPay jest też w stanie zweryfikować fragmenty informacji o kliencie, takie jak pełne imię i nazwisko, adres i aktualny plan.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Chciałbym, aby wynegocjował pan lepszą stawkę na mój obecny plan bez narażania na szwank jakichkolwiek usług lub korzyści z nim związanych" – przekazuje asystentowi bot. "W przeciwnym razie natychmiast zmienię dostawcę" – kwituje.
Jak widać, sztuczna inteligencja z powodzeniem wynegocjowała w imieniu klienta nowy plan tańszy o 10 dol.miesięcznie. Browder podkreśla, że dzięki temu klient zaoszczędzi 120 dol. rocznie. Zapowiedział również, że bot będzie "wkrótce publicznie dostępny" i będzie można go wykorzystać do funkcji czatu, a także do pisania e-maili i wypełniania formularzy online.
Konrad Siwik, dziennikarz dobreprogramy.pl