Dekodery Canal+ mają problem z "pikselozą". Aktualizacja nic nie dała

Dekodery 4K UltraBox+ oferowane przez Canal+ mają problemy z wyświetlaniem obrazu w wysokiej jakości. Chociaż wydano z tego powodu już kilka aktualizacji, najnowsza nadal nie usunęła problemu we wszystkich przypadkach. Klienci, którzy mają taki problem, proszeni są o kontakt z BOK.

Canal+ logo
Canal+ logo
Źródło zdjęć: © Licencjodawca
Oskar Ziomek

15.07.2023 | aktual.: 15.07.2023 13:51

O szczegółach problemu pisze serwis wirtualnemedia.pl. Jak podaje, chodzi o problem nieuzasadnionej "pikselozy" obrazu w dekoderach 4K UltraBox+ z serii JADA, co część klientów dostrzega głównie w godzinach wieczornych. Temat ciągnie się już długo i jeszcze w maju udało się uzyskać potwierdzenie od rzecznika Canal+, że usterka ma dotyczyć niewielkiej grupy klientów, z których część dostała już rekompensatę.

Jedna z najnowszych aktualizacji dekoderów miała ostatecznie rozwiązać usterkę, ale okazuje się, że problem nadal jest widoczny w niektórych przypadkach. Co więcej, aktualizacja w niektórych przypadkach spowodowała też okresowe problemy z połączeniem internetowym oraz płynnością działania elektronicznego przewodnika po programach - EPG. Canal+ zaprasza klientów z takim problemem do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Jak ustalił serwis wirtualnemedia, klienci Canal+, którzy zwrócą się do BOK, będą mogli liczyć na wymianę sprzętu na inny, wolny od wad. Dekoder 4K UltraBox+ poza tytułową jakości 4K obsługuje m.in. HDR, 10-bitową głębię tonalną oraz technologię WCG, która pozwala wzmocnić barwy, by widz miał wrażenie, że obraz jest jeszcze bardziej żywy.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
oprogramowaniesprzęttelewizja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (20)