ING Bank Śląski walczy z awarią. Nie działa Moje ING (aktualizacja)
Nie działa logowanie do bankowości internetowej ING Banku Śląskiego. Klienci skarżą się, że w wyniku awarii nie ma dostępu do bankowości zarówno z poziomu przeglądarki w komputerze, jak i aplikacji mobilnej.
18.06.2021 09:23
Na awarię ING Banku Śląskiego wskazują liczne zgłoszenia w serwisie downdetector. Problemy zaczęły się przed godziną 9:00, a do teraz wpłynęło już ponad 1200 zgłoszeń. Awaria wydaje się więc poważna, a narastająca liczba raportów sugeruje, że do rozwiązania problemu jest jeszcze daleko.
Klienci skarżą się na brak możliwości logowania do swoich kont, co pociąga za sobą brak opcji zlecenia przelewów czy wykonania płatności internetowych. Niektórzy dodają, że od kilku dni występują problemy z obsługą kart.
Jak wynika z raportów w sieci, usterka w ING ma wpływ na klientów w całym kraju. Najwięcej raportów o awarii spłynęło bowiem między innymi z Katowic, Krakowa, Warszawy, Łodzi czy Wrocławia. Poszkodowani są jednak także klienci ING Banku Śląskiego z innych części kraju.
W chwili pisania niniejszego tekstu, ING Bank Śląski nie ustosunkował się jak na razie do licznych pytań klientów w sprawie awarii, które pojawiają się na oficjalnym profilu banku na Facebooku. Będziemy śledzić ten problem i informować o jego rozwoju w aktualizacjach niniejszej publikacji.
Aktualizacja, godz. 10:30
Liczba zgłoszeń w serwisie downdetector potwierdza, że awaria ciągle trwa. Średnia liczba raportów z ostatnich minut spadła do około 375, jednak wciąż spływają nowe. Równolegle ING Bank Śląski przyznał, że problemy występują od godziny 8:50. Wciąż trwają jednak prace nad ich rozwiązaniem.
Aktualizacja, godz. 15:50
ING Bank Śląski uporał się z awarią, co potwierdzono tuż przed godziną 15:00 w mediach społecznościowych. Wszystkie systemy powinny już działać poprawnie.