InPost uruchamia nową funkcję. Teraz więcej osób będzie miało dostęp

InPost przygotował rozwiązanie, które ułatwi odbiór paczek osobom niewysokim i z niepełnosprawnościami. Dzięki opcji dostępnej w aplikacji mobilnej - Strefa Ułatwionego Dostępu, zainteresowani będą mogli korzystać ze skrytek znajdujących się na wysokości pomiędzy 30 a 150 cm.

InPost zyskał nową funkcję
InPost zyskał nową funkcję
Źródło zdjęć: © Getty Images | LUKASZ SOKOL
Karolina Modzelewska

W całej Polsce InPost posiada ponad 13 tys. paczkomatów, które każdego dnia pomagają wysyłać i odbierać przesyłki. Firma co jakiś czas decyduje się na wzbogacanie ich o nowe funkcje, które czynią rozwiązanie jeszcze wygodniejszym. Najnowszym ulepszeniem jest Strefa Ułatwionego Dostępu. Opcja umożliwia dostawę paczek do niżej położonych skrytek w Paczkomacie, co ułatwi ich odbiór osobom niewysokim i z niepełnosprawnościami.

InPost wzbogacił paczkomaty o nową funkcję

- Od dłuższego czasu otrzymywaliśmy liczne prośby o wprowadzenie takiej dodatkowej funkcjonalności. Dzisiaj odpowiadamy na to zapotrzebowanie, wsłuchując się w głos naszych klientów. Przygotowaliśmy specjalną opcję w naszej aplikacji. Jestem pewien, że Strefa Ułatwionego Dostępu to nie tylko kolejne udogodnienie i realne podniesienie komfortu korzystania z Paczkomatów® InPost, ale przede wszystkim pokazanie, jak elastyczne są nasze rozwiązania – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Nowe rozwiązanie jest dostępne wyłącznie w aplikacji mobilnej InPost. Aby z niego skorzystać, należy w szczegółach wybranej przesyłki przy pytaniu: "Czy umieścić przesyłkę w Strefie Ułatwionego Dostępu?" kliknąć "Aktywuj". To wystarczy, aby kurier otrzymał informacje o naszych preferencjach.

Obraz
© Materiały WP

InPost w opublikowanym komunikacie prasowym podkreśla, że realizacja dostawy do niżej położonych skrytek jest warunkowana dostępnością miejsca. Dlatego firma prosi o odpowiedzialne korzystanie z opcji i podkreśla, że powinna być dostępna dla najbardziej potrzebujących osób. Jeśli wszystkie skrytki w Strefie Ułatwionego Dostępu będą zajęte, paczki zostaną dostarczone zgodnie z Regulaminem obsługi przesyłek. O tym, czy nasza przesyłka trafiła do Strefy Ułatwionego Dostępu, zostaniemy poinformowani w aplikacji i za pośrednictwem maila.

- Dysponujemy tak zaawansowaną technologią zintegrowaną z aplikacją InPost Mobile, że możemy wdrożyć praktycznie każde nowe rozwiązanie, którego oczekują klienci. Na polskim i wielu zagranicznych rynkach nie ma podobnych, konkurencyjnych systemów IT wspierających firmy logistyczne. Jak widać samo rozstawienie maszyn to zaledwie skrawek całej infrastruktury, która jest niezbędna, aby efektywnie zarządzać siecią punktów odbioru przesyłek i wygodą dostaw dla ich klientów – podsumowuje Rafał Brzoska.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (26)