LOT wzmacnia infrastrukturę IT. Umowa z firmą Amadeus
PLL LOT podpisał umowę z firmą Amadeus. Współpraca ma zapewnić spółce wsparcie w zakresie zwiększania efektywności operacyjnej, a także podnieść standard obsługi pasażerów. Zmiany mają być naprawdę duże.
Umowa PLL LOT z firmą Amadeus ma dostarczyć przewoźnikowi nowe rozwiązania IT, które znacznie poprawią komfort pasażerów. Zmiany mają pozwolić także na zwiększenie zasięgów oferty LOT.
Według informacji opublikowanej przez LOT umowa między polskim przewoźnikiem a firmą Amadeus obejmuje "szeroki zakres najnowocześniejszych rozwiązań w obszarze Systemu Obsługi Pasażerskiej (PSS), operacji lotniczych, zarządzania przychodami, merchandisingu, zarządzania nieregularnościami w ruchu pasażerskim oraz doświadczenia cyfrowego".
- Aby dotrzeć do największej na świecie sieci sprzedawców usług turystycznych i zwiększyć swój globalny zasięg, LOT rozpocznie dystrybucję nowych, dopasowanych treści w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Amadeus Travel Platform. Dodatkowo treści te będą w pełni zintegrowane z tradycyjnym środowiskiem agencyjnym za pośrednictwem rozwiązań NDC Amadeus Altea - informuje LOT.
Nowy system informatyczny zmieni również wiele w działaniu biur podróży. Pozwoli im on na poszerzenie oferty sprzedaży detalicznej. Ma on umożliwiać biurom między innymi anulowanie, unieważnianie, a także modyfikowanie rezerwacji przy użyciu kanału NDC.
Na mocy umowy z firmą Amadeus ma zostać także zmodernizowana strona internetowa LOT-u. To zaś ma przełożyć się na zwiększenie ruchu i sprzedaży, przez udoskonalenie procesu zakupów i rezerwacji na stronie lot.com. Amadeus to firma, która dostarcza rozwiązania informatyczne dla firm w branży turystycznej na całym świecie.