Mad Max dopiero w 2015 roku, szybciej ujrzymy Just Cause 3?

W sumie rok 2014 nie tak dawno się rozpoczął, a już kilka bardzo ważnych gier zostało przełożonych na przyszły. Dla fanów porządnych produkcji RPG nieciekawą nowiną okazało się przesunięcie Wiedźmina 3 na luty, a teraz bardzo niezadowoleni będą pewnie i miłośnicy akcji w otwartym świecie, ze szczególnym nastawieniem na kochających pewną kultową rolę Mela Gibsona. Avalanche Studios ogłosiło, że z projektem Mad Max, szykowanym na PC, Xboksa 360 i One oraz PS3 z PS4, nie wyrobi się do Sylwestra.

Mad Max dopiero w 2015 roku, szybciej ujrzymy Just Cause 3?

28.04.2014 11:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Official Mad Max Game - Magnum Opus Trailer

Odpowiednio wizualnie przykurzony tytuł zapowiada się fantastycznie, a chociaż twórcy zarzekają się, że filmy kinowe, te stare oraz nadchodzący restart w postaci Fury Road, to tylko inspiracja i nie mają zamiaru się ich blisko trzymać, tak charakterystyczny klimat jest od razu rozpoznawalny. Zespół deweloperów sporo pracy poświęca starannemu wypełnianiu lekko pustawego świata, pozostającego dotąd przecież niedopowiedzianym tłem do wydarzeń, niezwykle interesującymi zadaniami. Będą też zabawy w mechanika.

Maksowi renegaci kradną pojazd, a ten, chcąc się zemścić, zbuduje sobie kolejne śmiercionośne auto. Ekipie Avalanche postanowili pomóc puścić wodze fantazji panowie z doskonale znanego oglądającym MTV warsztatu West Coast Customs, przygotowując jedną z wielu możliwych konfiguracji auta, którą faktycznie da się prowadzić. Wysokie zawieszenie, wielki pług z przodu i poszarpane metalowe obręcze do rozwalania kół innych pojazdów — w sam raz na dziurawe polskie drogi i zakorkowane śródmieścia.

Obraz

Decyzja o przesunięciu Mad Maksa nie została w żaden sposób umotywowana, ale możliwy jest też taki scenariusz, że szybciej ujrzymy Just Cause 3, czyli kolejną odsłonę marki o ugruntowanej już pozycji na rynku, nad którą ponoć od kilku dobrych lat się pracuje. Na początku zeszłego roku studio udało się w końcu na Kostarykę, by między innymi dograć dźwięki do jednego z projektów, a niedawno Square Enix zarejestrowało wreszcie odpowiednią domenę. Dwa duże projekty w 2015 roku to byłby chyba przesyt...

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Komentarze (0)