Moje ING mobile jest kliencką aplikacja ING Banku Śląskiego, dzięki której możemy z większym komfortem oraz sprawnie korzystać z bankowości internetowej, niż z przeglądarki na ekranie telefonu.
Aplikacja do pracy wymaga ustalenia osobnego PIN-u - niezależnego od standardowego hasła dostępu do bankowości internetowej, którego normalnie używamy przy logowaniu przez przeglądarkę. Jest to niestety kolejne hasło do zapamiętania, ale jeżeli chcemy zachować wysoki poziom bezpieczeństwa, dobrze jest nie stosować tu tego samego PIN-u, co przy karcie płatniczej.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna. Dzięki niej możemy zawsze i wszędzie sprawdzić, czy dotarł już do nas przelew, skontrolować stan naszego rachunku czy wykonać operację. Ponadto bez logowania aplikacja pozwala na sprawdzenie aktualnych kursów walut, odszukanie placówki banku, odszukanie najbliższego bankomatu czy też sprawdzenie stanu konta.
Posiadając konto w banku ING po zalogowaniu możemy sprawdzić wszystkie podstawowe informacje takie jak stan posiadanych rachunków, historię transakcji, blokady na rachunku, transakcje oczekujące, stan rachunków oszczędnościowych, informacje o kartach płatniczych i kredytowych, informacje o pożyczkach oraz wykonamy przelew, doładujemy telefon, spłacimy kartę kredytową. Ciekawą opcją jest możliwość wysłania własnego numeru konta SMS-em lub e-mailem, bez potrzeby kopiowania go czy też przepisywania ręcznego.
Aplikacja posiada także widżet pokazujący nasz stan konta w zależności od ustawionych w programie opcji minimalnego i maksymalnego salda.