Najnowsze technologie dla usprawnienia i ułatwienia procesu zakupu polisy.
Kierowcy nieustannie poszukują szybkich i bezpiecznych sposobów zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Już teraz jest to możliwe, dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań, jak na przykład sztucznej inteligencji OpenAI oraz najpopularniejszego w Polsce komunikatora Messenger. Na stronie PolisaOnline.pl kierowcy wykupią OC z poziomu telefonu komórkowego, 24/7.
06.09.2024 17:11
Szybki tryb życia i możliwość załatwienia większości sprawa na telefonie komórkowym są motorem napędowych do wprowadzania innowacji w branży ubezpieczeniowej. Kierowcy szukają sprawdzonych rozwiązań, przy jednoczesnym wykorzystaniu narzędzi, z których korzystają na co dzień. Do tego nieustanny rozwój sztucznej inteligencji sprawił, że również w tym obszarze potrzebne jest wprowadzenie niedostępnych do tej pory w Polsce rozwiązań, które usprawnią proces zakupu.
Na stronie Polisaonline.pl możliwe jest dokonanie zakupu ubezpieczenia OC, przy wykorzystaniu dwóch nowoczesnych i kompatybilnych ze sobą technologii. Przez cały proces poznania potrzeb klienta jak i dopasowania odpowiedniej oferty przeprowadza Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczenia, oparta na sztucznej inteligencji OpenAi. Jest to zaawansowany chat bot, dostępny dla użytkownika 24/7, który zadając kilka krótkich pytań jest w stanie zaproponować oferty dostępne na stronie i dostarczone przez sprawdzone i pewne Towarzystwa Ubezpieczeniowe.
Rozmowa z Olą odbywa się przy użyciu najpopularniejszego w Polsce komunikatora Messenger od Mety, co nie wymaga pobierania jakichkolwiek oprogramowań, a cała konwersacja wygląda tak jak codzienne rozmowy z bliskimi.
Zakup polisy – proces zakupu
Po zeskanowaniu na stronie PolisaOnline.pl kodu QR lub poprzez bezpośrednie wejście w link, klient przekierowywany jest do rozmowy z Olą w oknie chatu Messengera. W trakcie rozmowy Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa pozna oczekiwania rozmówcy, na podstawie których zaproponuje najlepsze dla niego rozwiązania. Wszystkie niezbędne dokumenty przesyłane są na podany w trakcie rozmowy adres adres e-mail.
Wymiana danych jest całkowicie bezpieczna, dzięki najnowszym i aktualizowanym na bieżąco technologiom, m.in. szyfrowaniu połączeń kluczem SSL, dane są w pełni chronione i przechowywane.
Opłatę składki klienci uiszczają online, poprzez sprawdzonego i bezpiecznego operatora płatności STRIPE. Po odnotowaniu wpłaty polisa automatycznie wysyłana jest na podany przez klienta adres e-mail.
Przygotowanie oferty przez Wirtualną Asystentką Ubezpieczeniową jest całkowicie bezpłatne. PolisaOnline.pl oferuje obecnie ubezpieczenie komunikacyjne OC od dwóch sprawdzonych Towarzystw Ubezpieczeniowych: Balcia Insurance i Benefia Ubezpieczenia.
Benefity wykorzystania nowych technologii
- Dostępność 24/7.
- Szyfrowane, bezpieczne kanały komunikacji.
- Sprawdzone oferty od renomowanych Towarzystw Ubezpieczeniowych.
- Minimum formalności. Uproszczony wywiad.
- Umowa i polisa wysłane na podany podczas rozmowy adres e-mail. Bezpieczne płatności w systemie STRIPE.
- Dopasowanie najlepszej oferty do zapotrzebowania każdego klienta.
- Szybkie i sprawne przeprowadzenie rozmowy. Zakup polisy w kilkanaście minut.
- Wykorzystanie popularnego i znanego wszystkim komunikatora Messenger w całym procesie zakupu ubezpieczenia.
PolisaOnline.pl jest kanałem sprzedaży ubezpieczeń i dostawcą technologii. Należy do obecnej na rynku od 1997 roku grupy TUF - Towarzystwa Usług Finansowych, dostarczającej najwyższej jakości produkty i usługi z zakresu finansów, ubezpieczeń, healthcare, IT, marketingu, real estate, fitness i komunikacji.