Nasza Stokrotka: jak się zarejestrować?
Rejestracja w aplikacji Nasza Stokrotka jest wyjątkowo łatwa i szybka. Po rejestracji będziemy mogli uczestniczyć w programie lojalnościowym i otrzymywać spersonalizowane oferty promocyjne od sklepów Stokrotka.
15.06.2022 11:45
Aplikacja Nasza Stokrotka to typowe narzędzie lojalnościowe, gdzie możemy zbierać punkty (tu płatki), które wymienimy na produkty w atrakcyjnych cenach w marketach Stokrotka. W aplikacji wybierzemy najbliższy sklep, prześledzimy historię zakupów i co oczywiste, zarejestrujemy zakupy poprzez wirtualną kartę. To wszystko dostępne jest po rejestracji konta w aplikacji.
Nasza Stokrotka: jak się zarejestrować?
Po instalacji programu Nasza Stokrotka na urządzeniu mobilnym i pierwszym uruchomieniu, konieczne jest podanie numeru telefonu. Po wpisaniu, na podany numer zostanie wysłany jednorazowy kod niezbędny do rejestracji.
Na kolejnym ekranie uzupełniamy pole Imię, jeśli jesteśmy osobą pełnoletnią odznaczamy odpowiednie pole. Po zaakceptowaniu regulaminu i potwierdzeniu zapoznania się z obowiązkiem informacyjnej. Po zatwierdzeniu zostajemy wpisani do Programu Nasza Stokrotka.
Jeśli się zdecydujemy podać takie dane jak adres mail i data urodzenia, zyskamy dostęp do spersonalizowanych ofert np. na nasze urodziny.
Wystarczy wpisać odpowiednie dane, następnie potwierdzić adres mail klikając w link w wiadomości, która dotarła na podanego maila.
To już wszystko, od teraz możemy korzystać z pełnej funkcjonalności aplikacji Nasza Stokrotka. Rejestrujemy zakupy, zbieramy punkty i wymieniamy je na produkty w atrakcyjnych cenach. Do tego mamy dostęp do gazetek promocyjnych, które obowiązują w naszym ulubionym, wybranym sklepie w pobliżu.