Nowość w InPost Mobile. Koniec z traceniem czasu

Mając na uwadze wygodę swoich użytkowników, InPost wprowadził możliwość bezpłatnego zwrotu przesyłki w swojej aplikacji. Nowy sposób pozwala szybko zwrócić swoje przesyłki do partnerskich sklepów.

Nowość w aplikacji InPost Mobile
Nowość w aplikacji InPost Mobile
Źródło zdjęć: © dobreprogramy | Oskar Ziomek
Karolina Kowasz

28.01.2022 | aktual.: 28.01.2022 19:14

Dla większego ułatwienia, klient nie musi nawet drukować etykiety – wystarczy, że zapisze kod zwrotu bezpośrednio na przesyłce i nada ją w dowolnym Paczkomacie. Wystarczy pobrać aplikację InPost Mobile i już można zwracać przesyłki, bez żadnych kosztów.

Jak zwrócić przesyłkę w InPost Mobile?

Żeby zwrócić przesyłkę, należy otworzyć aplikację, aby wyszukać firmę, do której chcemy zwrócić przesyłkę, i w sekcji Wyszukaj sklep wpisać jego nazwę. Lista obejmuje wszystkie sklepy oferujące usługę zwrotu w ramach współpracy z InPost. Można także wybrać paczkę do zwrotu z listy przesyłek, które znajdują się poniżej pola wyszukiwania.

Po uzupełnieniu danych do zwrotu, należy wybrać opcję zwróć przesyłkę. Jeśli wybrany przez użytkownika sklep nie wymaga akceptacji zwrotu, to wystarczy już tylko odnieść swoją paczkę do Paczkomatu. Kod zwrotu znajdziemy w aplikacji oraz w wiadomości e-mail.

Nowa opcja w aplikacji InPost Mobile
Nowa opcja w aplikacji InPost Mobile© dobreprogramy | Oskar Ziomek

Akceptacja sklepu

Jeżeli wymagana jest akceptacja zwrotu przez sklep, użytkownik musi poczekać na potwierdzenie po wypełnieniu formularza. Informację o akceptacji otrzyma poprzez powiadomienie w aplikacji oraz w wiadomości e-mail. Będzie to znak, że zwrot można już nadać w Paczkomacie.

Aby nadać paczkę w dowolnym Paczkomacie, wystarczy zeskanować kod QR. Możemy go znaleźć w aplikacji oraz w wiadomości e-mail. Kod przykładamy do czytnika w Paczkomacie. Możliwe jest również wybranie opcji nadania paczki na ekranie Paczkomatu i podanie kod zwrotu.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)